keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Kuin mitään ei ois tapahtunut

H: Antaisitteko te anteeksi, jos vain pyydettäis, eikä seliteltäis yhtään sen enempää? Anteeks. Eiköhän tämä taas pikkuhiljaa lähde tästä käyntiin. Mutta antakaa aikaa. Sillä tästä lähtien jokainen postaus tulee sydämestä, niin päätin just nyt. Jokainen kuva on näyttämisen arvoinen, jokainen sana lukijaansa vailla.

Kesä on ihana ja mulle kuuluu parempaa mitä keväällä. Vietin kevään opetellen miten olla stressaamatta niin paljoa, koska stressi ei oo oikeestaan yhtään hyvä juttu mulle eikä mun kropalle. Stressaan silti, vieläkin. 

0995
Ihana Laura-serkku poikkesi käymään Sveitsistä! Onneks Suomi on nii ihana, että se tullee takas jo ensi kuussa<3

Oon opetellu myös ottamaan kaiken irti hetkestä ja niistä asioista, joista nautin, ja oon myös huomannu sen, kuin vähän mää oikeesti tarvin ollakseni onnellinen. Ja nyt, oon (kaikista vähemmän kivoista päätä vaivaavista jutuista huolimatta) niin tosi onnellinen. Keväällä kaikilla oli vaan jotenki niin älyttömän paljo stressiä, että ihmissuhteetki siinä jo alko kärsiä :-D Kiitos kesä<3

1460Yritin hirveesti olla vakava, mutta en osannu ja se on maailman eniten okei<3

Huomaa kyllä että on pitäny vähä taukoa tästä hommasta. En osannu mennä enää meidän flickriin, joten piti tehä uus.. En muistanu kuvien kokoa, mutta kokeilemalla onnistu taas :-D En oo myöskään vieläkään opetellu siirtämään uutukaisesta samsungistani (JEE lumia sai kyytiä!!) kuvia koneelle, tyhmä minä! Sinne on tallentunu monia iloisia hetkiä ja olisin halunnu näyttää. Lisäksi tää rakas koneeni ääntelee kummallisesti, apuaa. Hienosti on hommat hanskassa!

Nyt minä lähden nukkumaan! Toivottavasti palaillaan pian te rakkaat, jos teitä vielä sieltä ruudun toiselta puolelta löytyy. Oli ikävä! <3

Love, Heidi

3 kommenttia:

  1. Postaus!!♥ jes pelastitte mun tylsääkin tylsemmin alkaneen työpäivän:))

    VastaaPoista
  2. Hei huippua! Tätä onkin odotettu! :)

    VastaaPoista