maanantai 31. maaliskuuta 2014

Everything will turn out right.

H: Heipä hei! Tässäpä kaksi hassua faktaa: postasin viimeks tänne blogiin kaks viikkoa sitten, ja kävin bloggerissa/meidän blogissa viimeksi viikko sitten. Aika harvoin on kyllä ihan näin menny.. Mutta kaikki johtuu siitä, että oon onnellisesti työntäny blogin ja kaiken muunkin ei-niin-tärkeän tekemisen pois päästäni hetkeksi. Mulla on tällä hetkellä vähän ristiriitaiset fiilikset elämää kohtaan. Oon toisaalta niin onnellinen ja odotan kaikkea ihanaa, mutta samalla en halua ajan kuluvan, koska oon niin stressaantunut ja ahdistuksissani tulevasta kesästä ja syksystäkin jo. Nyt oon sitten yrittäny keskittyä tärkeisiin asioihin ja koulumotivaatiotakin oon jotenkin ihmeen kautta löytänyt! Ja lisäksi meidän ihanaan reissuun on enää kahdeksan yötä, joten tämäkin viikko on painettava kovaa duunia jeejee.

Lomogram_2014-03-30_02-30-32-PM

Kerronpas silti hieman mitä olen ehtinyt tekemään stressaamisen lisäksi! Juttu mikä ilahduttaa minua kovin, on se, että oon saanu viettää paljon aikaa kavereiden kanssa. Ede on oli meillä yötä, ja syötiin meidän yhteistä lempiruokaa, mutakakkua. Ei oo sen voittanutta! Oon käyny myös Antin kans laskettelemassa, tyttöjen kaa shoppailemassa, ja perjantaina oltiin poikien kans Sakella pelaamassa SingStaria ja 7wonderssia. Pitsallakin käytiin ja oli niin kivaa. Myös Assia näin pitkästä aikaa lenkin parissa ja päätettiin tällä viikolla pistää pystyyn opiskelutalkoot. Tuntuu ihan kuin kaikki (minäkin) heräilisivät talviuniltaan.

Lomogram_2014-03-30_02-28-52-PM

Nyt kahvi onkin sopivasti tippunut ja porkkanakakku odottelee syöjäänsä. Jos tätä hiljaiseloa vielä vähän jatkuu, älkää pelästykö, sitä kestää enintään viikon. Asiaan palataan kunnolla viimeistään viikon päästä, kun päästään aurinkoon ja iloisiin tunnelmiin. Palaillaan siis puput, ihanan keväistä viikkoa kaikille!

Pus, Heidi

10 kommenttia:

  1. Ootte ihan tosissaan muodostunu yksiks lempparibloggaajiks, ansaitsisitte kyllä hirmusesti enemmän lukijoita.. :)

    VastaaPoista
  2. Oiii, ihanat värit näis kuvis ! :)
    Ja samaa sanon kuin ylempänä, ootte tosiaan yksiä mun suosikkibloggaajista!

    VastaaPoista
  3. nyyh, mulla on ikävä teitä ja teidän juttuja.

    VastaaPoista
  4. Millon se kuvapostaus tulee :)

    VastaaPoista
  5. Piti oikeen pysähtyä kattomaan tuota toista kuvaa, hui miten kaunis oot!! <3

    VastaaPoista
  6. Oivoi en ollu huomannu sun kommenttia! Mutta ei saa sanoa noin kauniisti, kiitos paljon ihana<3

    VastaaPoista