sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

555. postaus!

M: Hello. Nyt on vissiin postaustahti vähän hiipumaan päin. Näiden kuvieni otosta on jo ties kuinka kauan, mutta ei vaan oo tullu laitettua tänne niitä. 

Tää postaus saa luvan olla vain normiarjesta kirjottelua :-) Tänne kuuluu aika hyvää. On tosi rauhallista, mutta ei mitenkään tylsää kuitenkaa. Alkuviikosta kävin kestäyön info-tilaisuudessa ja melkeinpä ootan jo että pääsee alottaan työt :-D Tällä viikolla olin myös enemmän tai vähemmän yliopistolla. Oon alkanu iltaisin aikasin nukkumaan, kattonu taas pitkästäpitkästä aikaa frendejä (love), lukenu paljo blogeja ja haaveillu uudesta kamerasta. Oon myös yrittäny hoitanu passi- ja vakuutusjuttuja kuntoon. (hermotki menny, mutta millonpa ei tollasten ärsyjen virallisten juttujen kaa) Nyt on sitte voimassa oleva passiki!

0505 IHAN PIHALLA 0550 IHAN PIHALLA-001

Nyt viikonloppuna oon hengailu mun armeijakamusen kaa. Vielä 88 days until he's home. Voin kertoa, että tää vuosi on menny maailman hitaiten ja en kohta enää ees muista sitä aikaa ku Sakke ei ollu armeijassa. Yyh. Sitte oon kyllä kiitollinen, ku tää koko rumba on ohi. 

Ens viikko näyttäis siltä, että mulla vähänniinkun ryminällä helpottanu lukkari ja mulla onki vaan yks luento ja yks kitaratunti. Jeeh! AINII oon ihan unohtanu harjotella! Sinne siis, moikka!<3 

-Mari-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti