maanantai 24. maaliskuuta 2014

24/3/14

M: Huomenta ja hyvää maanantaita kaikille. Mitä kuuluu? Itse täällä poden pieniosta päänsärkyä ja päälle puskevaa flunssa ja siksi ei oikein meinaa englanninkielinen artikkeli suomentua päässä ja muodostua referaatiksi tyhjälle sivulle. On se kumma juttu.

hei4

Täällä olen siis siirrelly viimeviikkosia kuvia iPadin kätköstä koneelle ja kerännyt voimia tulevaan koitokseen.

hei6

Seuraavaksi kääntäkää katseenne jälkimmäisen kuvan vasempaan puoleen. Oon maininnut ennenki täällä blogissa mun käsityötaidot, tai oikeastaan niiden olemattomuuden, hehee. Tällä käsityökurssilla yks meidän tehtävistä oli tuunata joku vaate. Valitsin sitten mun kaapinpohjalle jääneet farkut ja tein niistä tollaset kuvassa (huonosti) näkyvät farkkulappuhaalarit. Eihän ne mitkään maailman viimeistellymmät ja taitavimmin tehdyt oo, mutta oon kyllä ihan äimänä, että muka ite sain tollaset aikaan ilman kenenkään suurempaa neuvomista. Woooooooh. Ehkä en ole ihan toivoton tapaus. Saa nähä eksyykö nuo päällekki joku kaunis kesäinen päivä! :-) Oi kesäinen päivä. Niitä odotellessa. 
-Mari-

4 kommenttia:

  1. Muakin kun kiinnostais luokanopettajakoulutus, nii Mari kysyisin pari asiaa! Ensinnäkin kuinka raskaaksi koet opiskelun, tai siis millasia päiviä sulla oikein on ollu? Koetko et on tarpeeks vapaa-aikaa? :-) Ja mua kiinnostais ylipäänsä yliopiston loma-ajoista: kuinka pitkät joululoma ja kesäloma on? Jostain muusta luokanopettajaks opiskelevan blogista olin joskus lukevinani että se joutui kesälläkin tekemään jotain opiskeluun liittyviä juttuja, ja nyt oon maalaillu itteleni kauhukuvia siitä että kesällä ei edes olisi mitään lomia? Kai mä oon väärässä? :D Ja onko kesken vuotta mahdollista tehdä mitään ulkomaanmatkoja, vai onko luokanopettajakoulutus nii sitovaa että esim. viikon poissaolo ei oo mahdollista? (Paitsi taisitte tekin tässä keväällä mennä sinne Alicanteen..? :)) Tää mun lomakysymys on ehkä vähän hassu mut ois kiva saada tähän selvennys! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! :-) Kiva ku kysyit, toivottavasti saat jotain selvää mun vastauksesta :-D Eli en koe opiskeluja liian raskaaksi. Hommaa kyllä on, mutta niinhän sitä pitääkin. Koen kuitenki, että vapaa-aikaa jää ihan reilusti! Päivät ja viikot vaihtelee tosi paljon, viikkoon mahtuu sekä vapaapäiviä. että kahdeksasta neljään päiviä. Viikon lomamatkat on hyvinki mahollisia ja varsinkin näin keväällä! Itseasiassa mulla ei ole enää yhtään luentoa ennen meidän Alicanten matkaa, joka on vasta kahden viikon päästä. Toisaalta syksyllä opiskelin taas tiiviimmin :-) Sitovaksi en sanois, koska sää ite saat päättää aina, että minkä kurssin käyt ja milloin. Toki sitten sen kurssin suorittamiseen vaaditaan tietty määrä läsnäoloja.

      Suosittelen kyllä jos luokanopettajakoulutus kiinnostaa, on ollu hullun mukavaa! :-)

      Poista
  2. Okei, kiitti paljon vastauksesta, selvitti hyvin asiaa! Tolla sitovuudella tarkotin sitä, kun oon kuullut että luokanopettajaksi opiskelevat tyypit opiskelevat siinä omassa ryhmässä melko pitkälti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :-) itekki meen sen oman luokan mukana paljolti. Mutta mahdollisuuksia on paljo :)

      Poista