lauantai 22. helmikuuta 2014

Thankful

M: Niinku mää tuossa alkuviikosta uumoilinki, niin kyllähän sitä tästä viikosta selvittiin kunnialla! Nyt tuntuuki siltä, että oon ansainnut viettää mukavan viikonlopun ihan murehtimatta mistään. Ja muuten, vaikka mää vähä oonki viime aikoina valitellu tänne kaikenlaista, niin oikeasti siis tykkään opiskelusta, varsinki ku oon tuossa paikassa missä nyt oon. Oon maailman kiitollisin, että pääsin sinne opiskelemaan :-)

Aloitin siis mukavan viikonlopun eilen kivalla leffaillalla Veeran  ja Annan kanssa. Katottiin eka A Beautiful Mind ja voi elämä se on hyvä leffa. Pelottavimmissa kohissa vaan ajattelin, että tän jälkeen on pakko kattoa heti tyyliin Autot, haha. Päädyttiinki sitten Shrek 2, oujee. Ja söin ihan liikaa suklaata.

image

Tänään heräsin aika ajoissa, koska rytmi. Oon syöny rauhassa aamupalaa ja kattonu monta jaksoa Suitsia. Heidi on aina kattonu sitä sarjaa ja oon vaan kuittaillu sille, että varmaan tosi hyvä, koska aina ku Heidi kattoo sitä, nii oon kattonu, että siinä vaan seisoo kaks ihmistä puvut päällä ja puhuu! :-D Mutta niinku arvata saattaa niin oonhan mää jo ihan koukussa ja pääsee kyllä mun top 5 parhaat sarjat listaan!

Tänään ohjelmassa vielä toiseksi viimeistä olympiapäivää ja ehkä vähän lisää Suitsia ;-)  Illalla Sakkee tulee lomille ♥  Munki puolesta kivaa viikonloppua!
-MARI-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti