torstai 30. tammikuuta 2014

They told me that I couldn't

H: Torstai-ilta on mun etukäteisperjantai-ilta, koska mulla alkaa viikonloppu jes! Niimpä aattelin tulla heittään tänne muutamat kuvat puhelimesta tältä viikolta. Ollaan oltu Marin kans kyllä tosi ahkeria ja paljon aikaansaavia, mutta mun pitäis kyllä vielä vähän tsempata nuiden koulujuttujen kanssa. Jotenki tuntuu, että en pysty keskittymään kovin moneen asiaan yhtä aikaa ja nyt tällä viikolla koulu onkin sitten jääny näköjään sinne taka-alalle, höhlä. Ehkäpä sitä sais nyt viikonlopusta revittyä jotain aikaa niille kouluhommillekin! Ainiin, ja onhan meillä käyny vieraitakin, nimittäin eilen sain kylään mun vanhan kaverin Antsun ja pienen suloisen Aada-vauvan, joka sulatti kyllä niin mun kuin Marinkin sydämen. Miks vauvat on niin ihania?

aamupalaa-001

1. Tällä viikolla oli monta hyvää aamua. Ja aamupalaa! Kasin aamuina en saa väkisinkään suuta auki syödäkseni jotain, mutta nää kahentoista aamut onkin sitten jo ihan eri asia.. 2. Peruslook ehkä noin jokaisena pakkaspäivänä, iso neule ja farkut! 3. Täs mä äänneopin luennolla takapenkissä. Sinne on aina päästävä, ettei kukaan takana oleva nää kun otan kuvia tai kun kirjotan päiväkirjaan.. :-D Joo, keskityn mää aiheeseenkin välillä. 4. Tähän aikaan vuodesta se jaksaa paistaa vielä kotimatkallakin, go aurinko!

Tallennetut kuvat39

1. Toinen hyvä aamu! Kuinka paljon energiaa tuo valo antaakaan paistaessaan ihanasti verhojen läpi aamupalapöytään. 2. Very happy face. 3. Toinen hyvä aamupala! 4. Ne uudet kivat kengät. Aioin säästää keväämmälle, mutta vahingossa päätyivät jalkaan jo eilen..

Tallennetut kuvat39-001

2.  Kolmas hyvä aamupala! 3. Tältä näytän tällä hetkellä, terve vaan. 4. Ostettiin silloin yks päivä meille myös tiimipaidat :-D Haha ihanaa.

Tulin just kotikotiin taas yöks, taitaa kohta ihan tulla perinne tästä torstain ja perjantain välisestä yöstä täällä.. Ja mua nyt hieman hämmentää tää tuleva viikonloppu, kun toisaalta mulla on vaikka mitä suunnitelmia ja toisaalta ei sitten yhtään mitään? Haluaisin käydä luistelemassa pitkästä aikaa, ja sitten myös leffassa kattomassa sen Onnelin ja Annelin (:-D äitin kanssa), se kuulostaa niin söpöltä! Onko kukaan muu nähny?

No anyways, mää voisin mennä nyt laittamaan jotain hyvää iltapalaa :3 Näkyillään taas, kivat kohta alkavat viikonloput kaikille!

Love, Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti