tiistai 7. tammikuuta 2014

Favourite presents

H: Vielä palatakseni vähän jouluun, napsaisin äskön kuvat mun lempijoululahjoista! Kaikki lahjat mitä sain oli kyllä tosi ihania ja hyödyllisiä, mutta eniten oon rakastunu näihin seuraaviin.

8029

Viininpunaset Gantin kollarit oon jo melkein nyt kuluttanu puhki. Maailman pehmosimmat ja lämpimimmät, ja en tiiä miten oon ennen voinu olla ilman nuita! Käytiin sovittamassa nuita ennen joulua äitin kanssa, ja unohdin ne kokonaan kunnes ne sitten aattona löyty paketista, hih. Marilta sain muun muassa ton Little Mixin levyn, se on iha paras :-D

8050

Ihanin koru Antilta. Pelkään kuollakseni, että rikon tai hukkaan tän, koska se ois just nii tyypillistä mulle. Montakohan korua oon lie repiny katki ja hukannu ties minne. Tänäänki oli jo sydän kurkussa, ku en löytäny tätä mistään vaikka olin jo kääntäny koko kämpän ympäri. Olin ihan varma, että oon vetäny sen vessanpöntöstä alas tai hyvällä tuurilla laittanu roskiin, mutta onneks se löyty tuolta meijän yöpöydän hopeisesta lampusta. Hienosti oli sinne maastoutunut, mikähän paikka seki on korulle?

8028

Sitten vielä tuo jyty iso pehmeä viltti. En ees toivonu, mutta onneks äiti oli huomannu, että kotikotona aina tallustan huoneesta toiseen viltissä, koska oon aina ihan jäässä!! En tiiä johtuuko se musta itestäni, vai oikeesti kylmästä, mutta en vaan tarkene ilman. Ja päiväunet otan aina viltin sisässä, viimeks tänään :3

Love, Heidi

2 kommenttia: