torstai 12. joulukuuta 2013

You were never on your own

H: Varoitus, seuraava postaus sisältää turhaa diippii shittii. Oon kuluttanu koko aamupäivän selaillessa ja lukiessa meijän vanhoja postauksia, ja kuunnellessa samalla kaikkia samoja biisejä, mitä ollaan kuunneltu postauksien perusteella viime vuoden aikana. Aikamoista kidutusta joo :-D Ei sillä tavalla, että ahistais mitä on kirjottanu, vaan silleen että asiat on nii erilailla nyt. Tietenkin takana päinki on kaikkia ihania hetkiä ja parhaita muistoja, mutta just nyt mulle ei oo ikävä yhtää minnekkään. 

b7b6bb004f1011e381f2124ecfe7b39e_8

Muistatteko ku asuin Vaasassa ja angstasin tyyliin joka postauksessa kuinka ikävä mulla on Ouluun :-DD Mää muistan viimeistään nyt ku luin nuita postauksia. Voi hirviä oikeesti, valitin siitä melkein koko ajan! Yhdessä postauksessa kirjotin, kuinka en jaksa enää odottaa tulevaisuutta. Että en jaksa koko ajan miettiä, että "oispa jo kesä", tai "saisinpa opiskella jotain mikä oikeesti kiinnostais", tai "asuisinpa jo Oulussa". Odotin koko ajan jotain, enkä osannu elää yhtään hetkessä, koska se hetki ei tuntunu silleen omalta. Asuin kaukana parhaista kavereista, opiskelut ei hirveesti kiinnostanu ja kaikki tuntu olevan vähä vinksin vonksin.


tumblr_mvtcc3VJvG1qmp5efo1_500
90135f6462a611e39a00129ce97e08e3_8

Nyt kaikki on ihan erilailla. Tai ei just nyt vaan ollu koko syksyn oikeestaan. Mulla ei oo ollu kiire mihinkään, ja oon osannu ja pystyny elään just tässä hetkessä. En juuri oota mitään tulevaakaan. Mulla ei oo ees kiire joululomalle, vaikka se onkin niin ihana asia. Nautin vaan joka päivästä, olipa se vapaa- tai arkipäivä, perjantai tai maanantai. Opiskelu on kivaa, tykkään asua täällä meidän pikkukodissa Marin kanssa, kotikoti on lähellä ja sitten mulla on tuo yks, jonka kainaloon voi kömpiä ku siltä tuntuu. Jotenki mun elämä on tosi tasapainossa ekaa kertaa pitkään aikaan ja se on niin kivaa. Mutta ainaki tuo viime vuosi kasvatti mua ihan hulluna, ja osaan nyt arvostaa niin paljo paremmin kaikkee mitä mulla on nyt. 

Sellasta tällä kertaa. Video tulossa tänään poikkeuksellisesti illemmalla! Pus :3
Love, Heidi

4 kommenttia:

  1. Olipas ihana postaus! Ite elän tällä hetkellä just tommosessa tilanteessa kun sä viime vuoden; väärässä kaupungissa kaukana perheestä ja poikaystävästä, ja opiskelualakin on väärä.. Turhauttavaa, kun ei osaa nauttia tästä hetkestä. Nytkin kaikki on ihan ok, mut kevääl/kesäl tulee olee niin paljon paremmin, että vaikee malttaa odottaa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Ja tiiän niin ton fiiliksen, tsemppiä ja jaksamista (y) :-)

      Poista
  2. HEIDI MITÄÄÄ onnea söpöt! :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'DDD ihan vanha juttu jo! kiitti :-)<3

      Poista