lauantai 7. joulukuuta 2013

Me and six photos here again

H: 1. Paras peli, ladatkaa ihmeessä jos ette oo kokeillu! Dumb ways to die nimeltää, ja ollaan niin koukussa :-D // 2.  That feeling ku oot shoppailemassa, on kuuma, kaupoissa soi ihan järkyttävät joulurallatukset, mahaan sattuu ja mistään ei tuu yhtää mitään. Se on just tää fiilis. // 3. Kummitäti ja -tyttö siinä, aw söpöi. 

Tallennetut kuvat37

4. Iiris otti instagramii nii hienon kuvan sillon yhtenä täydellisenä talvipäivänä, mun kännykän taustakuva atm :-D // 5. Rentoa lauantaipäivää Trendin parissa (kun ensin olin tuskissani palauttanu yhen järkyttävän esseen!) // 6. Blistex-kuvauksista yks kuva, joka tipahti sähköpostiin! :-)

Love, Heidi

6 kommenttia:

  1. Eikä!! Tuo on ihan paras peli! :-D se biisi on niiin hyvä ja ne örkit on niin symppiksiä.

    VastaaPoista
  2. Dumb ways to die on ihan huippu! Kaveri näytti sen mulle ja eka kokeilin ja ajattelin että ihan tyhmä peli. Ja silti näpytän sitä päivittäin xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Ja ihan sama mulla, olin ekaks just sillee että ihan tyhmä :-D mutta se on vaa niin paras ja koukuttava!

      Poista
  3. mitä toi atm tarkottaa?

    VastaaPoista