torstai 3. lokakuuta 2013

LAUKUN SISÄLTÖ

H&M: Vihdoin taas postausta, jes. Kiireisenä on pitänyt Kuningas Oidipus ja sen sukulaissuhteet, sekä huomisten tupareiden suunnittelu. Jee ei malteta oottaa! Nyt päätettiin kuitenkin ottaa tuosta tulevasta kuvapostauksesta varaslähtö ja esitellä meidän laukkujen sisällöt tälleen erikseen. Here we go!

HEIDI
_3956m

1. Jättikansio, jossa kulkee nätisti kuuden kurssin materiaalit mukana päivästä toiseen. Ensiks yritin pärjätä yli puolet pienemmällä, eheeeeei tullu mittään. 2. Uusi lumia ja pussukka, jonka oon pölliny Marilta suojatakseni vauvaani (siis lumiavauvaa ei mulla oikeeta oo ja vaikka oiski nii en sitä sinne pussiin ehkä laittais). 3. Aivan sulonen Linnean harja, jonka oon salakuljettanut kotikotoa itselleni. 4. Marimekon ihanan punainen pussukka, jossa sisällä on päivän pakolliset meikit . Aina en jaksa kyllä tuotakaan mukana raahata. 5. Kuulokkeet! Oikeastaan näillä ei oo enää koulumatkojen aikana mitään virkaa, koska mulla menis enemmän aikaa nuiden päähän laittamiseen ku itse siihen matkaan. 6. Lompakkohan se siinä, monta vuotta sitten Antsulta (terveisiää!) saatu tuliainen Turkista, joka on uskollisesti palvellut tähänkin päivään asti. 7. Laukun pohjalta löytyvää sälää (en usko että jollaki ei löytyis sieltä vähintään jotain): huulirasva, huulipuna ja sormus! 8. Penaali, jonka oon omistanu oikeesti about kymmenen vuotta! Hyvin on menossa pysyny mukana, mutta kyllä joo tarvisin ehdottomasti uuden. 9. Kalenteria ilman ei pysty. Vaihdoin mun ihanan jytyn kalenterin tuohon vähän pienempään, kevyempään ja sirompaan koulun versioon :-D  10. Kiireisten aamujen päivänpelastaja: termosmuki! Kiireettöminä aamuina tän korvaa normi vesipullo.

Avaimia en näköjään kuljeta koskaan mukanani..

MARI
IMG_3989j

1. Ykkösenä laukusta löytyy mullaki koulukansio. Mää oon vielä koittanu selvitä tällasella pienemmällä versiolla. Se räjähtää kohta! 2. Lumsu, lumsun pikku kotelo ja lumsulle elintärkeä laturi. 3. Meikit on mukana joskus, ei aina. Lähinnä sillon, ku on liikuntaa tai menoa jonnekki koulun jälkeen. 4. Ipad kulkee mukana, kuin höyhen läppäriin verrattuna. 5. Et kai vetele viimeisiä?? Laukku ilman käsirasvaa on kuin ranne ilman pompulaa! 6. Lompakko, jota joksus aina hukkailen, mutta tällähetkellä mun hellässä huomassa. En enää ikinä hukkaa mitään!! Tälläsen lupauksen oon tehny. 7. Kalenteri, joka usein on vähän jäljessä. Parhautta on täyttää viikon menot vasta sen jälkeen ku ne on menny, haha....... 8. Penaali. Uskokaa tai älkää, mutta oon tehny sen ITSE. Hieman Sofia avusti, tai ehkä vähän enemmänki :-D Siitä on aika monta vuotta, Sofia muistakko?! Hyvin sen on palvellu. 9. Päivän kohokohta, ku tajuaa, että on muistanu ottaa purkat mukaan! 10. Kaiken tämän lisäksi vielä raahaan mukana kirjaa, jos mulla on joku kirja kesken. 

Myönnän, että valitan usein, että mun laukku painaa viis tonnia. Varsinki, kun mukaan laitetaan vielä kurssikirjoja ja vesipullo. Hartialihastreeeniii päivästä toiseen.


That's it! Hope u liked it :-)
XMARIXHEIDIX

7 kommenttia:

  1. Tää oli huippu ! :) Mari, oon kirjastossa nyt tetissä ja sielä oli semmonen lista missä oli suosituimpia kirjoja täälä meijjän paikkakunnalla, ja tuo taivaslaulu oli ykkönen! Millanen se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittti:) ja oho, siistiä! En oo lukenu sitä vielä melkeen yhtään, mutta vaikuttaa just mielenkiintoselta! Se siis kertoo sellasesta vanhoillislestadiolais perheestä ja sen perheen äitin haasteista ja on vissii vähä samlla sellanen rakkaustarina :D

      Poista
  2. Teidän blogi on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä!

    VastaaPoista
  3. Todellaki muistan tuon penaalin! Jee! Ja voi nuo kankaat on niin kotoisia :))

    VastaaPoista