sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Kerro, kenellä on silmät nähdä salattu maa

H: Mulla on ollu aivan ihana viikonloppu. Olin aika pitkään miettiny, että ois niin kivaa laulaa jossain kuorossa ja nyt siihen on tarjoutunu nii huippu tilaisuus! Oikeestaan jo kesällä ilmotin liittyväni siihen, mutta meitä kuorolaisia on nii ympäri Suomen maata että harjotellaan aika harvoin ja sitte paljo kerralla :-) Tänä viikonloppuna oli mun eka harjottelukerta, ku kokoonnuttiin tänne Ouluun koko kuorolla "kuoroleirille". 

jk 123 kerro 7021 fui 7125
Ite en kuvia ehtinyt ottamaan yhtään, mutta lainasin nämä kuvat ihanan Ennin blogista, kiitos! :3

Lauloin täysillä vaikka yskä yritti pistää vastaan, nauroin hulluna, sain uusia kavereita ja söin huippua ruokaa ja lauloin vielä vähän lisää. Esiinnyttiin lauantaina kahesti ja sunnuntaina vielä aamulla messussa Tuomiokirkossa. Oikeen harmitti ku koko viikonloppu meni niin nopsaa ku sain viettää nii ihanaa aikaa kaikkien kanssa ja vähä erilaista viikonloppua vaihteeks. Mutta kolmen viikon päästä jo uudestaan jee! 


Nyt aletaan Marin kanssa kattoon leffaa ja syömään pannaria namnam. Heippa.
Love,Heidi
Ps. Parasta kun sataa vettä ulkona<3

6 kommenttia:

  1. mää oon luullu et oon ainoa joka tykkää syksyssä myös sateista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai nyt kattoon ropiseva sade syksyyn kuuluu! :-D

      Poista
  2. Ihana raksu niin nätisti lauloit :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite oot ihana ja sääki aina nii ihanasti laulat :-))))<3

      Poista