lauantai 17. elokuuta 2013

Syysflunssa, mee pois..

H: Heeipähei täältä sohvan pohjalta! Musta ei oo kauheesti kuulunu tällä viikolla ja syy on just tää, muhun iski joku kiva syysflunssa jo alkuviikosta ja vieläkään en oo saanu hätistettyä sitä pois :-( Onneks ei oo enää sentään kuumetta! Tiistaina ennen ku ehin sairastua niin käytiin Iiriksen kaa ostaan meille uudet kalenterit jeeee. Mun mielestä ehdottomasti syksyn yks parhaista jutuista on puhdas uus kalenteri, koska sitte voi alottaa elämän puhtaalta pöydältä ja alkaa täyttää sinne kaikki tärkeet jutut, haha :-D

1731

Mulla on kyllä meinannu hermo tähän tylsyyteen täällä kotona, ei oo yhtää kivaa viettää lomapäiviä peittojen alla! Onneks äiti oli tuonu mulle kirjastosta pari kirjaa ja luinki ne sitte heti vauhdilla yks kirja yhessä päivässä. Jos mulla on joku hyvä kirja niin mun on aina pakko lukee se kerralla loppuun, joten esimerkiks yheksältä illalla ei ehkä kannattais alottaa enää uutta kirjaa ku voi mennä aika myöhään..... Onneks äiti toi tommosta kevyttä lukemista, ku oli just parasta nauraa ihan täysillä vedet silmissä :-D

1791 1800

Nyt ku kirjat on luettu nii pitää varmaan siirtyä jonku muun pariin, vois alottaa kattoon vaikka 90210 kakkostuottaria ku joskus aikoinani jätin sen kesken. Toivottavasti oon tässä taas pian tolpillani ja saan tehtyä vähän kivempää postausta tällasten tylsien sijaan.. Kivaa lauantaita teille puput! Pus.

Love, Heidi
PS. Viiiiikko vaan ja Mari on taas täällä can't wait!

2 kommenttia: