torstai 1. elokuuta 2013

PICTURES FROM MY PHONE

M: Kaikki nämä ja monet monet muut kuvat, muistona tästä kesästä ja keväästä oli hyvin vähällä kadota, kun taas onnistuin töppäilemaan mun kännykän kanssa. Vaihdoin tohkeissani suojakoodia ja taisin olla vähän liiankin tohkeissani, koska mulla ei ollut mitään hajua, mikä se uusi koodi sitten olikaan. Kokeilin lopulta niin pitkään, että näytöllä luki että kokeile 2634 minuutin päästä uudestaan. Siinä vaiheesa vein rakkaan pikku Lumian Nokia Care- liikkeeseen, jossa mun kännykkä sitten resetoitiin. Ihmeellistähän tässä on, että en ikinä jaksa tyhjentää mun kännykän kuvia koneelle. Korkeintaan lähettelen niitä itelleni facebookin kautta, jos haluun niitä. Nyt kuitenki tyyliin edellisenä iltana tapahtuneesta olin tyhjentäny mun kännykän. Jeeeee! Siellä on turkinreissun hassuja tossuja, kukkien poimintaa Oulussa ja väsynytta matkailijaa.

Desktop12 Desktop20 Desktop15 Desktop19 Desktop16 Desktop18 Desktop14

Huomenna mulla on autokoulun 2. vaihe, hyihyihyi. Monet sanoo, että se on tosi hauskaa liukastella siellä radalla ja muuta, mutta jostain syystä mua nyt kyllä vähän jännittää.. Ehkä se johtuu siitä, että en oo tänä vuonna ajanu autolla kovinkaan montaa kilometriä. Toivotaan nyt, että selviän sieltä hengissä takas ja pääsen taas nauttimaan hetkeksi siitä, kun ei oo mitään tuollasta virallista tyhmää hoidettavana. Haluaisin muuten kertoa teille yhen superhauskan salaisuuden, mutten oo varma haluunko kertoa sitä nyt vaiii en. Ehkä jätetään se vähän myöhemmälle, muahahha ;D 

XOXO MARI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti