perjantai 26. heinäkuuta 2013

New T-shirt

H: Tänään tajusin, että rumat vaatteet oikeesti taitaa vetää mua puoleensa. Tai mää vedän niitä puoleeni. En oikeen ymmärrä miksi ja että mikä siinä on, ku joskus jotku aivan idiootin näköset vaatteet on mun mielestä "just hienoja" ja sitte mun on vaan pakko ostaa ne. Otetaanpa esimerkiksi vaikka paita minkä ostin tänään. 

1109
kollaasi

Tuo t-paita ei oo niinku mistään näkökulmasta hieno. Kattoo ihan mistä vaan nii näyttää aivan järkyttävältä. Näytän enemmänki joltain Hesburgerin myyjältä tai yöpaitahemmolta, enkä yhtään katu-uskottavalta. Siltiki mun oli pakko ostaa se, koska eihän mulla ois ollu ees vaihtoehtoja. Ois särkeny mun sydämen jättää se sinne hm:n seinälle roikkumaan. Niimpä ostin sen ja oonkin hymy korvissa hengaillu se päällä koko illan. Just kiva näyttää hesen myyjältä.. :-D

Love, Heidi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti