tiistai 23. heinäkuuta 2013

Itsenäistymistä itsenäistymisen jälkeen

M: Tähän astiset välivuodet oon viettäny minne sattuu hypellen. Asuinpaikka on vaihtunut varmaan viisi kertaa ja mistään ei ole ikinä ollut varmuus. Missäköhän olen parin kuukauden päästä? Kuulostaa aika houkuttelevalta ja kutkuttavalta kysymykseltä, mutta mää oon niiin lopen kyllästyny siihen! Haluan vihdoin asettua edes vähän ja se oliki yksi tosi iso syy miksi tuo opiskelupaikan saaminen oli mulle niin tärkeä asia. Haluan oman kämpän, jossa tiedän että tuun viettämään enemmän ku pari kuukautta. Sellasen kämpän mihin on järkeä ostaa ihanat verhot ja matot. Laittaa seinälle taulu ja ostaa ne käsipyyhkeet eikä aina vaan käyttää niitä kylpypyyhkeitä käsien kuivaamiseen. Sitä mää kaipaan ja se näyttää ihanasti toteutuvan!

mettä
mettäs

Myös ite opiskelua mulla on ollut vähän ikävä. Oli ihanaa tammikuussa, ku sai tarttua siihen tiiliskivi pääsykoekirjaan ja se piti lukea. Ei tollasia mielenkiitosiakaan kirjoja saa luettua, jos niitä ei pidä. Vaikka haluais. Tottakai se pääsykokeisiin luku sitte alko myös ahistamaan ja tuntumaan ylitsepääsemättömältä ja tiän, että opiskellessa tulee varmasti olemaan aika paljonki tuollasia tuntemuksia. Haluan kuitenki palata arkeen, saada kiinni elämän rytmistä ja tehä jotaki järkevää. 

mettäj mettäh

Pari kertaa oon siis jo lähtäny kotoa matkalaukkujen kanssa ja halannu äitin ja isän kyynel silmäkulmassa lähtiessäni isoon maailmaan ja nyt elokuussa tuun tekemään sen vielä kolmannen kerran ja tällä kertaa toivottavati viimeisen kerran! Nyt lähden kuitenki nautiskelemaan tästä Espoosta vielä viimestä viikkoa ja suunnittelemaan miten ihmeessä saan kuljetettua mun muutto"kuorman" JUNALLA Ouluun.. Ehdotuksia otetaan vastaan!


XOXO MARI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti