maanantai 8. heinäkuuta 2013

Hailuoto

H: Eilen olikin oikeastaan aivan ihana sunnuntai. Liian aikasin heräämisen tuska unohtui viimeistään siinä vaiheessa ku päästiin meren äärelle nauttiin ihanasta ilmasta, ruuasta ja toistemme seurasta. Lautalle oli kyllä kivat jonot, mutta kyllä se aika siinä autossa kulu kirjaa lueskellessa. Sain vihdoin ton mun kirjan luettua jee! (Ja voi pena ku unohdin tänne leirille ottaa jonku uuden lukemisen buu..)  Naurettiin muuten toisillemme ku oltiin ihan mielissään lähössä tonne hailuotoon, ihan ku oltas lähdetty pitkällekki reissulle :-D Mutta just ihana ku voi iloita pienistä asioista, ei kaiken tarvi olla aina niin mahtavaa ja isoa :-) Iloittiin muun muassa superhyvästä hampurilaisesta, hienoon peltikuppiin laitetuista ranskalaisista, lämpimästä tuulesta, silti hyvin pysyvistä hiuksista, jäätelöstä ja iiriksen lentoon lähtevästä hameesta :-D

9772 9765 hailuoto1 I9822 0014 9781 hailuoto1-
9832
9774
0030

Ja nyt tekee hulluna mieli arvostella jäätelöitä ja kertoo mun lempparit!! Tuo Magnumin mansikkajätski on ollu tosi kauan aina yks mun lemppareista, se on niiiin freshiä :-D Mutta nyt tänä kesänä on tullu kauppoihin se Kismet-jäätelö, ja voin oikeesti kertoa että se on maaaaaaaaaailman hyvintä. Ei varmasti löydy ikinä parempaa suklaajätskiä ku se :-D Jos ette usko, niin juoskaa kaikki äkkiä lähimpään kauppaan ostamaan sellanen, että voitte todistaa tän mun väitöksen oikeaksi. Ette niin tuu pettymään. Ja sitte toinen jätski mitä oon maistanu tänä kesänä ekaa kertaa on se ihme Oma jäätelö, sellanen vadelmamössöjuttu. NIIIIIIN hyvää. Siinä mun tän kesän Top 3 Jäätelöt, kertokaa ihmeessä mitkä on teidän lemppareita,  haluun kuuulla ja maistaa :-):-)

Nyt mää meen unten maille pitkän leiripäivän jälkeen oijoi nukkuminen on ihaninta. Kauniita unia oman kullan kuvia <3

Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Asuin kolme vuotta Oulussa enkä ikinä oo käyny Hailuodossa, noloa?! Mulla ois teille molemmille haaste :) http://veerastraveldiary.blogspot.fi/2013/07/haastetta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei yhtään noloa, mää kävin ehkä toisen kerran ja oon asunu aina oulussa :-DD ja jee kiitos! :-)

      Poista