perjantai 5. heinäkuuta 2013

Good news!


M:  Muuui :-) Määä pääsin kouluun!! Mulla on opiskelupaikka, jeee! En vois olla onnellisempi tästä oikeesti. Tää on sellanen asia mitä oon stressannu tän kuluneen vuoden aikana ihan ylivoimasesti eniten. Ja nyt mun ei tarvikkaan enää stressata siitä? Täydellisintä! Ainut vaan että pitää muistaa ottaa se paikka vastaan :-D Pääsin siis opiskelemaan Oulun yliopistossa luokanopettajaksi. Sehän ei ollu mun ykkösvaihtoehto ees missään vaiheessa, mutta vaikka oon siinä antropologiassa, minne halusin paljo enemmän, 3. varasijalla niin jotenki ei tee yhtään mieli ees yrittää jonottaa sinne. Tuo luokanopejuttu taitaa sittekki olla paljo enemmän mun juttu :-) Outoa muka tietää ees vähän mikä on muka mun juttu, mutta näköjään mää sitte tiedän ees jonku verran.

tyhmnäkollaasi IMG_6716
mari IMG_6606

Myös moni muu asia on tehny mut happyhappyksi viimeaikoina. Käytiin yks ilta lintisllä ja se oli niin kivaa! Mulla oli myös synttärit pari viikkoa sitte ja oon nyt siis viettäny teinivuoteni loppuun. Enää ei siis sallita teinisarjoja kuten The Carrie Diariesia tai yleistä teineilyä muutenkaan...? :-D 

Tänä iltana mennään vielä Saken kanssa viettään vähän aikaa ja syömään hyvin keskustaan, ku se ottaa ja lähtee maanantaina armeijaan :------( Huomenna sitte yhessä äitin ja isän luo purjeveneelle tuohon jonku matkan päähän ja purjehditaan sitten sieltä Helsinkiin. Voi, sitä oon oottanu! Sieltä sitte lisää! 

XOXO MARI

8 kommenttia:

  1. ootko uskovainen? :)

    VastaaPoista
  2. Vauuuu! ONNEA! Meillä Helsingin OKL:ssä opiskelu on useimmiten tosi rentoa - välillä jopa liiankin! Heitellään hernepusseja yms. :D Oon tykännyt hirmuisesti opinnoistani kuitenkin. :> Mulla on toivottavasti enää vuosi jäljellä, että valmistun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :-) Haha, kuulostaa hauskalta! Ja vähän mukavaa, että oot tykänny! :)

      Poista
  3. Onnea opiskelupaikasta!! :) Mun siskokin pääsi Ouluun opiskelemaan, kätilöksi!

    VastaaPoista