keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Just smile, sit a while with sun on your face


7596 7571 7603 7577 7656

H: Aika täydellinen kesäpäivä ollu tänään. Aamulla aioin herätä aikasin, mutta jotenki (ylläripylläri) en vaan jaksanu.. Herättyä kuitenkin lähin rullaluisteleen eka kertaa tänä kesänä jee! Se on niin parasta. Sitte otin arskaa ja kohta tyttöset pyllähti meille ja lähdettiin käymään kaupassa ja pistettiin kunnon ruokapaardit pystyyn. Oli maailman hyvää ruokaa ja seuraa ja hyviä juttuja ja onnellisuusmittariki räjähti rikki ku nauratti niin. Keksittiin sitte iltasella vielä lähtä Nallikariin pyöräilemään, koska ilta-aurinko on aina ihanin (ja uus rimpuiluteline eivaa..) Siellä tajusin taas että KESÄ on paras ja se on täällä ja sitä on vielä paljon jäljellä ja nyt siitä tosiaanki nautitaan. 

7774 täksy kesäpäivä4 kkl täksy kesäpäivä 8020 täksy kesäpäivä3 7988

No words needed. Good night lovelies.
Love, Heidi

11 kommenttia:

  1. Mä haluun ton punavalakoraitasen paian!! tiiäkkö yhtää mistä toi on :D kiva blogi teillä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo, se on itse asiassa mun :-D ostin sen vuos tai pari sitte h&m:ltä miesten puolelta! Ja kiitos! :-)

      Poista
    2. mää oon pari vuotta ettiny jo täydellistä punavalkoraitapaitaa, ois pitäny tajuta tsekata ne miesten puoletki! myy mulle ;)

      Poista
  2. Niin täydellisiä kuvia!! Just huippuja kesähommailuja ♡

    VastaaPoista
  3. Täydellisiä kuvia! En tiedä ootko tehny joskus, mutta voisiks tehä postauksen siitä, miten muokkaat sun kuvia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi kiitos! :-) Ja mää en todellakaan oo mikään niin hyvä kuvien muokkailija että siitä postausta kanttis tehä, muokkaan yleensä mun kuvat vaan osotteessa ipiccy.com ja säädän kuvat jotenki mun mielestä kivan näkösiksi haha :-D

      Poista
  4. Ihania kuvia!♥ teirän kasvoilta oikeen hehkuu onnellisuus!

    VastaaPoista