perjantai 12. huhtikuuta 2013

You are my tuxedo and I'm your bowtie

H: Heeeeeij. Parhaimmat fiilikset ja PERJANTAI! Onnittelut siitä kaikille, olette selvinneet kuluneesta viikosta :--) Mun mielestä viikonloput on kyllä nykyään tylsempiä ku arkipäivät, koska kirjasto ei oo auki ja ei mulla oo muutenkaa enää paljo yhtää koulua arkena, nii arki on just kiva :-D Mutta tiiättekö mitä, ostin tänään hienoimman paidan  hihiiii oon siitä niin mielissään. Ginassa on aina parhaimmat alet! Tääki oli oikeesti 30e mutta nyt puoleen hintaan! Nyt oon ainaki aika swagyyy. Toinen asia mikä tällä viikolla on ollut normaalista poikkeavaa on ollu se, että käytiin dialoggrupin kaa teatterissa! Sen nimi oli Pojken och Stjärnan ja se oli lastenteatteri, mutta se oli kyllä ihan huvittava ja hauska :-D Ja otin sieltä sitte mukaan kaks tommosta esitettä nuista teattereista, oikeesti niin hienoja että pitää melkein laittaa vaikka seinälle :--)

IMG_5225jj IMG_5217jj Snapshot_20130412_46jjj

Otettiin muuten Marin kanssa täältä blogista kokonaan pois tuo "like this post"-juttu, koska se jotenkin temppuili :-( Ei ollu kiva ku ensin postauksessa oli jotain 12 laiksia ja sitte yhtäkkiä vaan kahdeksan, buuu. Mutta kommenttiboksi on aina ja ikuisesti auki ja tykätään ihan hirveesti kommenteista vink vink :3 Mutta nyt ku oon koko päivän löysäilly tuolla kaupungissa niin on aika taas avata pääsykoekirjat. Hyvää viikonloppua puput! :--)

Love, Heidi

4 kommenttia:

  1. Haha mikä paita! Teillä on molemmilla niin söpöt tyylit :)

    VastaaPoista
  2. ihana tuo paita :) ja söpö sä<3 kohta nähäää jejee

    VastaaPoista