tiistai 9. huhtikuuta 2013

Some facts about us

Aino ihana nainen haastoi meidät taas tähän haasteeseen joka ollaan kyllä ennenki tehty mutta mitäpä tuosta! Välillä vähän muutakin kuin kuulumispostauksia :-) Ja me ollaan nyt kuitenkin tylsiä, eikä haasteta ketään!


1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
4. Haastetun pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. 


123Tumblrstuff4

HEIDI
1. Mun mielestä ois maailman siisteintä olla poliisi niinku iskä.  Olisinki varmaan muuten jo jossain poliisikoulussa, mutta mua ei kyllä kirveelläkään saa menemään mihinkään juoksutesteihin ja muihin kaiken maailman fyysisiin testeihin missä pitäs käydä ennen ku vois ees miettiä poliisiksi ryhtymistä.
2. Maailman paras fiilis on oikeesti se, ku saa toisen nauramaan. Ja se on parasta kans jos kaverilla ihan samanlainen huumorintaju että voi oikeesti sanoa ihan mitä vaan ja toinen räkättää täysillä jo eikä voi hengittää.
3. Nauramisesta puheen ollen kuitenkin melkein ainoa joka nauraa mun jutuille on mää ite. Saatan nauraa ihan hullun kauan jollekki omalle jutulle ja purskahtaa randomisti vaikka luennolla nauruun ku mietin jotain muka hyvää vitsiä.
4. Lainaus tumblurista: "sometimes it physically pains me to hold back my sarcastic comments" ja tuo on myös lainaus suoraan mun elämästä.
5. Mun on mahdotonta mennä nukkumaan ajoissa. Siis en tajua, mutta oikeesti se ei oo mun vika tai siis mulla on aivoissa varmaan joku ongelma. Sitte ku muka meen nukkumaan niin pyörin sängyssä jonku kolme tuntia ja mietin maailman menoa, ÄRSYTTÄVÄÄ.
6. Tykkään aina välillä koukuttautua joihinkin uusiin tv-ohjelmiin. Uusin koukutukseni kohde on The Carrie Diaries.
7. Mietin aina välillä, että miltäköhän tää mun vuosi täällä Vaasassa tuntuu vaikka parin vuoden päästä ja onkohan tästä enemmän hyviä vai huonoja muistoja. Siis miten randomia, "joo asuin vuoden vaasassa ja opiskelin ruotsia", lol. 
8. Edith kirjotti mulle kerran: "Oot ihana, vaikka joskus vähän ragena". Mää oon aika tempperamenttinen, ja saan aina välillä semmosia kivoja kiukunpuuskia. Jos oon oikeesti ragena jollekki tai jostaki, niin sitte kans oikeesti oon, enkä mitään hissuttele tai pyytele anteeksi. Enkä oo kauheen ylpeä tästä.. :-D
9. Aina ku lähen kävelyllä jonnekki esim. kauppaan tai sitte jos mun pitää kävellä jostaki kotia niin soitan aina jollekki koska en tuntuu oudolta kävellä jos en puhu kellekään.
10. Joka kerta ku käyn Makuunissa ja ostan sieltä karkkia, niin vannotan itelle että en enää ikinä mee ostaan sieltä karkkia koska ne on nii ällöjä ja tulee paha olo. Silti mää jotenki päädyn sinne aina uudestaan..
11. Joskus mulle tulee semmonen olo että pakko saada joku asia ja sitte mää ostan sen. Ei ikinä mitään kauheen isoa, mutta vaikka eilen ku oltiin keskustassa ja näin pinkin geelikynän nii mun oli pakko ostaa se ja sitte olin mielissään siitä koko illan.

123Tumblrstuff1

MARI
1. Musta ois ihan hirveän kiva alottaa joku uus harrastus! Tyyliin taitoluistelu tai joku. Ihan potaskaa sellanen, että pitäis aina alottaa kaikki joskus 6- vuotiaana. En mää nyt miksikään ammattilaiseksi haluukkaan :-) Taidanki tehdä asialle piakkoin jotain.
2. Musta on tullut ihan yllättäen sellanen teefriikki jollain tapaa. Tykkään niin juoda teetä, mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä teetä se on. En ikinä tiä mitä eroja niissä on ja mikä maistuu mille, joten otan vaan kivoimman värisen pussin. Poikkeuksena ihana mustaherukkatee joka tuoksuu niin hyvälle.
3.Kahvifriikkiä musta ei vieläkään oo tullu, mutta rakastan avata täyden kahvipaketin. Se tuoksu on tosi hyvä ja paljo parempi, ku mille kahvi sitten todellisuudessa maistuu.
4. En ikinä nuku päikkäreitä paitsi tänään nukuin ja se oli ihanaa. Vois ottaa tavaksi. 
5. Tykkään saunoa, mutta inhoan olla saunassa, ku alkaa aina ahistaan ku siellä on luonnollisesti hiukan kuuma usein. Se on vähän hankala yhtälö joskus.
6. Oon ihan toivoton kaikkien laitteitten kanssa. Luulen, etten tee niille mitään pahaa mutta silti kaikki hajoaa ja heittää kipinää ja käryää. Äskenki kuivasin hiuksia niin eka vähän haisi käry ja sitten se johto pomppas itestään ulos sieltä pistorasiasta? Voiko niin käydä? Vähän säikähdettiin.
7. Oon myös vähän onneton itseni kanssa. Eilen kaaduin tuolin päälle ja löin mun niskan siihen puiseen nojaan ja se sattu. Tänään löin silmäkulman ovenpieleen.
8. Inhoan pottjujen kuorimista. Niin paljo, että kerran, ku mulla oli synttärit niin isä osti mulle valmiiksi kuorittuja pottuja, haha. 
9. Inhoan junia. Junassa matkustaminen on sinänsä ihan jees, mutta se kun on juna-asemalla ja kuulutetaan, että varokaa ohittavaa junaa. Se on inhottavaa ja myöski junaradan ylittäminen, on sitte kuin varma tahansa, että sieltä ei junaa tuu. Nään myös monesti unta, että jään junan alle, hyi että. 
10. Rakastan polttaa kynttilöitä ja suurta ahdistusta onkin tuottanu, että täällä opistolla ei saa! Kohta omaan kämppään ♥  Ja kesällähän myös voi.
11. Kiireessä juokseminen on ehkä kamalinta ikinä.

123Tumblrstuff5

1. Jos voisit matkustaa minne tahansa juuri nyt, minne menisit, miksi juuri sinne ja mitä tekisit siellä?

H:Haluaisin niin paljon jonnekin lämpimään, ottamaan aurinkoa ja uimaan ja olemaan vaan. Vaikka jonnekki Thaimaaseen sukeltelemaan niin siinä samalla voisin rastittaa yhen jutun mun bucket listalta. Mutta oikeesti olisin myös ihan onnellinen, jos voisin matkustaa myös vaan Ouluun, ja siellä en stressais ihan mistään (mahdotonta BYHYY) ja olisin jonku kavverin kaa ja mentäis vaikka Arnoldsiin koska se on paras paikka.
M: Matka minne vaan just nyt ois niin dream come true. Oon viimeaikoina niin alkanu haaveilemaan just jostain surffaamisesta ja shoppailuparatiisista ja valkosista hiekkarannoista. Menisin varmaan Austraaliaan jonnekki!

2. Oletko miettiny mahdollisia tulevien lapsiesi nimiä? Mitä ne olisivat?

H: Tottakai oon miettiny! Mun tytön nimeks tulee Aurora ja kukaan ei voi ikinä kääntää mun päätä tässä asiassa :-D Olin 13 vuotta kun meidän taloa oltiin just alkamassa rakentaan, niin sillon selailin kaikkia talolehtiä, ja jonkun talomallin nimi oli Aurora ja siitä asti se nimi on ollu varattu mun lapselle :-D
M: Jep, meikän lempi harrastus. Esimerkiksi Leevi on aika söpö.

3. Mitä piirteitä arvostat muissa ihmisissä?

H: Järkevyyttä, kärsivällisyyttä, sitä ettei ota elämää liian vakavasti ja kykyä nauraa itelle. 
M:  Sopivaa avoimuutta ja ennakkoluulottomuutta. Sit jos on tosi hauskaa seuraa niin se on parasta. 

4. Kuka Disney-hahmo haluaisit olla ja miksi?

H: Minni Hiiri koska se on swag.
M: Varmaan prinsessa ruusunen. Tykkään nukkuu, lol.

5. Onko sinulla näkyviä arpia? Mistä olet ne saanut?

H: Ei oo, aika ihme sinänsä.
M: Ei. Mutta arvet on siistejä. 

6. Missä haluaisit olla 10 vuoden päästä?

H: Inhoon oikeesti kaikkia tulevaisuuteen liittyviä kysymyksiä, koska mulla ei oo mistään mitään hajua. En osaa sanoa muuta, kuin että haluaisin olla semmosessa paikassa missä oon onnellinen. 
M: Oisin valmistunu johonki tosi siistiin ammattiin ja tekisin sitä ihan mielissään, mutta ennen kaikkee mulla ois ihana perhe. Ja asuttais jossain ihanassa paikassa, oltais jossain ulkomailla tai Suomiki jees. 

7. Mitkä asiat saavat sinut näkemään punaista?

H: Täydelliset blogit, joissa kerrotaan täydellisestä elämästä, joka ei oo totta :-D Ja ihmiset, joiden pitää työntää toisia ihmisiä alemmaks ollakseen ite jotenki ylempänä. Nämä tällä hetkellä :-D
M: Jos joltain puuttuu sellanen perus kohteliaisuus normaaleissa elämän tilanteissa. Sitten kaikkien muidenki päivä menee siitä pilalle. Ja se saa näkeen punasta jos alkaa näkeen yhtäkkiä valkosta just ku luulee, että tulee kesä. 

8. Millä tavalla hemmottelet itseäsi?

H: Ostamalla jotain kivaa tai antamalla itelle luvan olla tekemättä mitään.
M: Ostan jonku lehden ja suklaalevyn. Tai nukun pitkään, vaikka ei kannattais. 

9. Kaunein asia, mitä sinulle on sanottu?

H: "Heidi rakas oot ihana vaikka välillä vähän ragena". Eiku siis en muista ikinä näitä, haluaisin kyllä muistaa kaikki joten tästä lähtien alan kirjottaan vaikka ylös :-D

M: Helpompaa 
on kuvailla kasteen tuoksu
kaipauksen tuoksu
tai muiston
kuin määritellä ilo
antaa nimi sille
mitä sinä
minulle merkitset

AW sanon minä


10. Lempilainauksesi? Mitä se sinulle merkitsee?

H: Ei mulla oo ja en halua väkisellä alkaa tähän keksiin :-D
M: Lainaus, apua. Sori.


11. Minkä luonteenpiirteesi kanssa painiskelet eniten?

H: En tiiä onko tää nyt luonteenpiirre, mutta mun saamattomuus ärsyttää mua niin paljo! Saatan vaan maata sängyllä ja valittaa kuinka mikään ei onnistu ja mistään ei tuu yhtään mitään, mutta silti en tee asioiden eteen mitään. Kun ei ne asiat ehkä kuitenkaan valittamalla katoa minnekään. 
M: No vähän sellanen tuhlailemisalttius mulla vähän on, jota oon kyllä saanut tosi hyvin hillittyä, jee! Materiaalisuus, no good.

123Tumblrstuff3
XMARI&HEIDIX

10 kommenttia:

  1. pakko sanoa, ite oon just joskus kattonu pienenä talo lehteä ja päättäny että haluan isona just sen aurora talon :D

    VastaaPoista
  2. luin eka tost vikasta et minkä luonteenpiirteisen kanssa paniskelet eniten XD meni hetki ennenku sain luettuu kunnolla :DD

    VastaaPoista
  3. Oikeest mua niin naurattaa aina ku luen näitä tein postauksia erityisesti heidin et miten ihminen voi olla niin samanlainen ku mää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti haha ollaan parhaita *high five* :-D

      Poista
  4. Hahaaa aww just niin te xD ihanoita ootte <3 ja ikäväki ois, tarvittas teitä yösbää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sää waan pauq :-D<3 ja niiiiiii eihän meitä muualle kaivata ku joukkueen vahvistukseksi vaa eiku just kidding miss u too :-)

      Poista
  5. aww :) ihana päivän piristys postaus :* ootte ihania <3

    VastaaPoista