maanantai 1. huhtikuuta 2013

Lensi maahan enkeli

llll IMG_4788ll heh tulppaani hanna1234

H: Hyvää aprillia kaikille! Ihanaa että on jo huhtikuu :3 Ja mulla on ollu kyllä aika ihana pääsiäislomaki. Ja koko kahen viikon loma muutenki. Hups vois ehkä muuten tarkistaa sen koulun sähköpostinki välillä... No kuitenki, jos sitä sairas"lomaa" hehheh ei lasketa niin oon joka päivä tehny jotain kivaa. Oon ehtiny nähdä paljo kavereita, mutta oon ehtiny olla kotonakin ja makoilla ja lahnailla. Tänään syötiin hyvin pääsiäisruokaa ja sitten nähtiin Edeä pitkästä aikaa ja lähettiin käveleen kauppaan ja vaikka paleli ihan kreisinä nii silti oli pakko ostaa jätskiä, koska nythän on siis periaatteessa jo kesä. Illalla kävin Antilla ja syötiin pitsaa ja tehtiin melkein mun yhteishaku mutta ei kuiteskaa ihan, oikeesti jos en muista sitä huomenna enkä ylihuomenna nii oon pulassa. Ääh! Ja lisäks muuten mun puhelin on hajalla enkä voi ees laittaa MUISTUTUSTA SIITÄ voi pena. Huomenna suunta takas Vaasaan jota on oudosti ihan ministi ikävä, ja sitte alkaa pääsykokeisiin luku JES PARASTA. Hyvää yötä ja huomenta, pus. 

Love, Heidi

6 kommenttia:

  1. minne aijot hakea ? :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan oloinen blogi ja toi banneri on tosi hieno<3
    Oot myös todella kaunis :)

    Käythän kattoon meidän blogin? :)
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Haetko opeksi vai? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiku haen siihen pelkkään suomen kieleen, en opekoulutukseen :-D

      Poista