sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

I tried to be perfect, tried to be honest

H: (Hawk Nelson on MNFssä pääesiintyjänä tänä vuonna uujee!) Heijj! Tuntuupa etten oo kirjottanu pitkään aikaan. Enkä ookkaan kyllä muutamaan päivään. Kello on puol kymmenen ja mää istun jo yökkäri päällä ja hampaat pestynä, aika ennätys. Väsyttää kybällä, mutta haluttaa väsätä kuitenki postauski. Mulla oli kivsu viikonloppu! Olin aika paljo pihalla ja kävelin miljoona kilsaa ja näin kavereita paljon ja söin jäätelöä :-) Valvoin myös myöhään ja heräsin aikasin, joten kiva että huomenna on maanantai ja pääsee ehkä taas johonki normirytmii vähä kiinni! Ja kohta vappu!! Any plans? :-) Mulla ei mutta eiköhän niitä kohta jostain ilmesty!

8 2013-04-26


Nuohooja tulee mulle tänne huomenna kaveriksi LOL haluaisin lähtä kirjastoon lukeen mutta en saa koska nuohooja. Ok nyt menee aika randomiksi, vois nukkumaan. Pus :3

Love, Heidi

6 kommenttia:

  1. Miten sun pääsykokeisiin lukemiset? Joko osaat kaiken? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siinähän ne, enkä todellakaan osaa kaikkea :-D toinen kirja vielä ihan vaiheessa koska mulla on niin paljon vielä muita koulujuttuja joita pitäis kans hoitaa pois alta :-(

      Poista
  2. Nii joo ku sulla on vielä niitä toisiaki kouluhommia... :( Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  3. Mul on menny vähän ohi, mihin kouluu sä oot hakemassa?:-) ps. Rakastan teijän blogia niiiin paljon, tais olla eka blogi mitä aloin aikoinaan lukea!:p terv. Also fanaattinen 1D fani!:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haen oulun ylipistoon suomen kieltä :-) ja voi kiiitos paljon! :33

      Poista