keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Hiushistoriaa

H: Tää hius tippu mun päästä kaks kuukautta sitte, ja tää on kolmen vuoden takaa.... Heh ei vaan aattelin näyttää vähän millasia hiuksia mulla on ennen ollu! Ei nää tässä vuosien varrella oo kauheen paljo muuttunu, mutta tietenki aina vähäsen. Ja aika mieluiset ne on aina ollu lukuunottamatta ehkä sitä seiskaluokan kolmionmuotoista ihme aukkoa mun takahiuksissa, ei ois ikinä pitäny antaa sille kampaajalle vapaita käsiä...

Sillon alkuteinivuosina mun hiuksia aina kerrostettiin ihan hulluna, koska halusin muka että mun hiukset näyttää paksummilta mutta oikeestihan se sai näyttämään ne just aika ohuilta. Ton kerrostuksen takia en sitte voinu kasvattaa niitä edes kovin pitkiksi ku latvat oli niin ohuet että ois näyttäny aika tyhmältä. Ja nyt vasta viime kerralla ku kävin kampaajalla niin se kampaaja sano että "nonii, nyt sulta lähtee täältä nää viimesetkin kerrostukset". Olin silleen JEEE finally! Nää on ollu kyllä paljo terveemmän ja paksumman tuntoset sen jälkeen. Ja etuhiukset mulla on ollu kans hirveen monesti ja kauan, taisin kaks vuotta sitte päättää kasvattaa ne kokonaan pois.

yykoo2

Nuissa kaikissa ylläolevissa kuvissa mulla on vielä oman väriset hiukset ja allaolevissa sitte värjätyt. Värjäsin näitä ekan kerran joskus puolitoista vuotta sitte ja joinaki päivinä kadun sitä että värjäsin ja joskus en :-D Sen jälkeen oon värjäilly näitä sillon tällön aina vaan ruskeen eri sävyillä. Ja nyt nää on kyllä pysyny suht samanlaisina aika kauan. Välillä ku tekee mieli taas lyhyempiä hiuksia, niin meen ja leikkaan ja viikon päästä se ei ookkaan enää niin kiva ja sitten taas kasvatetaan. 
  kökll

Ton toisiks viimesen kuvan hiukset on varmaan pisimmät mitä mulla on ollu ja ne on siis oikeesti mulle pitkät!! :-D Ei ehkä marille esim heh.. ja nyt mulla taitaa olla aika saman mittaset mitä tuollon. Tosta tyyliin seuraavana päivänä mää kuitenki taas leikkasin niitä yo-juhlia varten. Viimesen kuvan hiukset on viime kesän lopusta ja tykkään kyllä tommosista ei niin ihan täysin tummista ja mun nykynen väri onki varmaa aika lähellä tota.. Syksyllähän mää taas värjäsin ihan tummiks ja leikkasin ihan lyhyeksi, aargh en kyllä enää ikinä leikkaa.

Toivis oli kiva postaus ku en tiiä mitä tykkäätte tämmösistä. Mutta nyt meikä suuntaa siivoushommiin :3

Love, Heidi

6 kommenttia:

  1. Toi vika kuva on niin kiva ja ehkä parhaiten sopii toi väri((:

    VastaaPoista
  2. Mieki luulin että jos kerrostaa tukkaa niin se näyttää paksummalta! Mistä lie tullu. Mutta onneks kävin (ja edelleen käyn hehe) kampaajalla vaan kerran kahdessa tai kolmessa vuodessa niin ei ikinä tullu sitte ite leikkautettua sellasia :D Rakastan tuota viimistä kuvaa, se on niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä!! en tiiä kyllä mistä se tulee, ehkä se vaan estää semmosen littanat hiukset -lookin haha en tiiä :-DD ja aw kiitos :-)

      Poista
  3. Tykkäsin! :) -Asa-

    VastaaPoista