perjantai 19. huhtikuuta 2013

Give me summer

M: Se on parasta, ku joku tuo sulle karkkia. Olin ihan tsurkupurku, ku olin niin kipeenä, etten jaksanu lähtä ite kauppaan. Sitten sakke tuli ja toi mulle ison säkin Makuunin irtokarkkeja. Onko parempaa, no ei. Iloista on myös, että mulla on jo paljo parempi olo :-) Mun lukusuunnitelma (jota ei kyllä ehkä ees oo olemassa) ei tunne sanaa sairasloma, joten siinä asiassa pitäis ehkä ottaa vähän kiinni..  Eilen oli kiva päivä ja täydellinen syksy-ilma :-D Käveleskeltiin pois musalinjalaisten kevät talentista ja ilma oli mitä täydellisin. Sato lämmintä vettä ja tuuli oli ihan sika lämmin ja ulkona oli ainaki 8 astetta! Vaikka oli siis kello varmaan jotain puol kymmenen illalla. Oli pakko lähtä vähä kävelylle vielä ja soitteleen Alisalle synttärionnitteluja :-)

nä hj _MG_4434 _MG_4425

Ja pakko vielä mainita yks asia mikä järisytti mun maailmaa. Katottiin yks ilta loppuun Paon neljäski tuottari ja olin ehkä kuolla. En ala tässä nyt spoilailemaan mitään, mutta saanko sanoa vaikka että YHYY. (Toivotaan, että se ei nyt pilannu kenenkään paonkatseluelämystä.) Ja siis jos joku ei oo kattonu pakoja niin kannattais. Viikonloppuni näyttäytyy aika tyhjänä, mutta ei se mitään haittaa. Ehkä keksin jotain tekemistä. 


XOXO MARI

4 kommenttia:

  1. ompa kiva blogi plus irttarit on parasta!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw kiitos :-) ja haha, sanoppa muuta <3

      Poista
  2. tykkään tosi kovasti teidän blogista! niin iloinen <3 sanoppa pitäiskö alkaa katsoon tota pakoa? oon jo kauan aikonut.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 jep kannattaa tietysti! varaudu vaan suuriin tunteenpurkauksiin, haha. erityisesti tykkäsin ekasta ja vikasta tuottarista ja välistäki menee :P

      Poista