torstai 4. huhtikuuta 2013

Baby I’m gone, you can leave a message for me after the tone

H: Parasta ikinä on se, että aurinko paistaa tänne sisälle johonki kahdeksaan asti illalla eikä tarvi opiskella pimeessä. Sitte kans se että on niin uskomattoman lämmin, että tällasen vilukissanki pitäis ehkä vaihtaa lopullisesti kevättakkiin. Ja se vielä kans, että mulla on jätksiä pakkasessa jee!

IMG_5174j Instagram11 IMG_5201j Instagram13 IMG_5180j

Ja arvatkaa mitä, mun pikku lumia on nyt huollossa! Ehkä ennätys ikinä, että oon nyt ollu viis päivää ilman puhelinta! Kahtena aamuna oon heränny silleen mun sisäisen herätyskellon mukaan ja toivonu vaan että se herättää mut ennen luennon alkua. Tänään sain Hillalta ton sen söpön vaaleenpunasen samsungin siksi aikaa käyttöön että saan mun oman takas. Puhuttiin just sitte Hillan kaa, että oikeesti omaan puhelimeen syntyy aina semmonen suhde. Toivottavasti en joudu kauaa oleen erossa puhelimestani, oivoi särkee sydäntä. Oon aina valittanu kuinka surkee se mun lumia on ja että haluan uuden kännykän, mutta anteeksi perun kaikki puheeni lumia jos vain palaat luokseni :--( 

Lisäks taidan istua nenä kirjassa koko seuraavat kaks kuukautta. Ihan liikaa tekemistä ja lukemista pääsykoekirjojen lisäksikin vielä.. En voi ymmärtää että mulla on vaan muutama kurssi mutta silti niin paljon tekemistä. Ois paljon kivempi vaan keskittyä pääsykokeisiin pänttäämiseen. Hmph. No nyt mää kuitenkin jatkan tota pänttäämistä ja jätskin syömistä, pus!

Love, Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti