sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

14/04/2013

H: Sunnuntai-iltaa! :--) Onneks huomenna on maanantai, koska voi tätä tylsyyttä! Eilen, tai oikeestaan jo perjantai-iltana muhun iski taas pieni flunssa, mutta oon juonu teetä nyt niin monta litraa, että se on lähteny taas karkuun, huh. Tänään verbit ja partisiipit ja modaaliverbit on sekottanu mun pään ihan täysin, joten oli pakko tulla vähäks aikaa kirjottaan jotain muuta. 

Eilen muhun iski flunssan lisäks siivousvimma, niin siinä tuli sitte siivottua myös kaapit ja laatikot. Sieltä löytykin kaikkia kivoja juttuja, joiden olemassaolo olin päässyt jo unohtamaan ja jotka pitikin kaivaa esille nyt kun kevät puskee päälle :-) Yks minkä löysin taas, on mun vihree laukku, jonka ostin viime kesänä ja oon käyttäny tota ehkä kerran. Musta tuntuu että voisin nyt pitää vaikka mitä kreisejä vaatteita ja värejä, joten tuo päätyy varmasti käyttöön jo ens viikolla. 

2013-04-14jj

Sitteku lisätään näihin vaateinnostuksiin vielä kaikki siistit kuvat mitä oon nähny tumblurissa, niin mun pää kohta räjähtää kaikesta inspiraatiosta. Haluaisin vaan, että ois jo kesä tai ees huominen, että sais laittaa vähä järkevämmät vaatteet päälle ku nää perussunnuntaikuteet. 

Takaisin verbien pariin, *sigh*.
Love, Heidi

10 kommenttia:

  1. Ihana laukku! Jos se jää sulla käyttämättömäks niin ostan sen sulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo pistetäänpä muistiin ;-D

      Poista
  2. hohooo mul on kans tollanen laukku! cooool. hei en oo nyt yhtää varma oonko kysyny jo mut mihin haet opiskeleen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uu cool! :D ja haen oulun yliopistoon suomen kieltä, takas vähän tutummalle maaperälle tän ruotsin jälkeen heh..

      Poista
    2. aaa okra coool!! mäki oon miettiny suomen kieltä mutta aaa kun en osaa tehä mitään päätöksiä että minne :-DD ja sit pelottaa että jos en tykkääkään sitä opiskella hahah! mietin liikaa. sun pitää sit tänne kertoo joskus miltä opiskelu maistuu!

      Poista
    3. älä peelkääää, virheitä tekemällä just oppii :-D enkä mäkään tiiä mistään mitään, mää nyt vaan kokeilen että oiskohan toi kivaa koska en mää paikoillenikaan voi jäädä istumaan. ja sun suunnitelmat kuulosti just hyviltä ku luin sun blogista ja jos meet sinne ryttylään nii onhan tässä vielä aikaa vähän miettiä :3 ja joo kerron kyllä, jos (tai siis kun, koska pakko) pääsen sisään haha :-DDD

      Poista
    4. jeeeps :-) millaset pääsykoematskut sinne muuten on nyt? ja ooks lukenu ohella jotain vaikka lukion perusäikkää? :-D

      Poista
    5. no tollanen 200sivunen kielioppikirja mitä oon nyt yrittäny opetella ja sit toinen kirja johon en oo kovin vielä ehtiny perehtyä mutta sen pohjalta pitää kirjottaa essee sit kokeessa. ja oon mää ainaki aatellu lukee vähän mutta en oo vielä saanu aikaseks, luen varmaan sit jos jää aikaa :-D

      Poista