tiistai 12. maaliskuuta 2013

Viimeistä viedään!

H: Heeei! Voisin taas pitää vähä aikaa suuni supussa ja antaa Marillekin välissä postausvuoron :-D Mutta koska mun pitäis tehä jotain ihme recensionia huomiseksi kirjasta jota en oo ees lukenu ja sain tän videon valmiiks, nii sama postata ku mulla kerran on tätä joutilasta aikaa. Mulla on ollu ihan ihme päivä. Ja eilinenki oli vähä. Menin ekaa kertaa moneen kuukauteen nukkuun ennen puoltayötä, koska olin rättipoikkipinossa. Aamulla sitte heräsin virkeenä ja ihan ok mielellä lähössä kouluun, mutta ei kiinnostanu pätkän vertaa esim meikata tai laittaa jotain järkeviä vaatteita. Oisin voinu kävellä yliopistolle oikeesti vaikka yökkärissä. Mutta vielä enemmän ois tehny mieli vaan ignoorata koko maailma, maata sohvalla ja tuijottaa kattoon :-D u feel me? Sama fiilis jatkuu, joten en elättele turhia toiveita ton recensionin valmistumisesta.

Tää on sitte viimenen video, vaikka ei ihan Suomeen asti tässä vielä päästykkään. Lopuista videoista on oikeastaan turha tehdä mitään, ku ollaan niissä kertakaikkisen kuolleita reissusta ja ykskin video kesti ehkä 10 minuuttia ja koko video oli vaan nauramista tolle alla olevan videon viimesimmälle videonpätkälle. Se oli ehkä reissun hauskin juttu, ei yhtää väsyneitä  oltu tai mitään. Ihanaa jos ootte tykänny näistä videoista ja jaksanu katella näitä! :3 Kiitos ja hei, tämä on viimenen lontooseen liittyvä postaus :--) Ps. Katottiin nyt tänä viikonloppuna Tyttö sinä olet tähti telkkarista pitkästä aikaa ja muistin ton Pidä musta kii -laulun olemassaolon, ku joskus 2 vuotta sitte kuunneltiin sitä Marin kaa 24/7. Nyt oon taas kuunnellu sitä koko päivän ja mun piti mennä se sitte tunkemaan tohon videoonki.



Love, Heidi

4 kommenttia:

  1. Neptune streetin video-päivä-kirja osa kolme part tre, mulla on kurkussa reikä (Y) :D

    Your pronunciation is so beautiful <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. i know, right :-DDDD ja mitä se spämmäää nuita kommentteja :D

      Poista