torstai 14. maaliskuuta 2013

Parasta aikaa

M: Moiii! Mää oon niin pahoillani mun hijaiselosta taas :-D On mulla ollu kokoajan luonnoksissa, mutta sitte se on vähän jääny heh. Nyt lupaan ryhdistäytyä ja postata vaikka joka päivä!11 Kaikkea kivaa on tapahtunu. Ollaan hirveesti hengailtu ja tehty kaikkee kivaa kavereiden kaa. Syöty karkkia, fiilistelty aurinkoa, istuttu luennoilla, puhuttu tärkeistä asioista, kuunneltu samoja lauluja over and over again, pengottu kierrätyspapereita, katottu iholla ja kuunneltu dissauksia siitä, käyty kirppiksillä ja isossa omenassa ja istuttu metrossa ja seisottu liukuportaissa, saatu "tervetuloa kauniaisiin"- postia jee oon kauniaislainen, pelattu ainaki sata dalmuti-kierrosta, syöty appelsiineja ja ehkä vähä suklaataki, itketty ja naurettu, oltu junan tööttäyksen kohteena(apua oikeesti ei oo hauskaa), hiljennytty, huijattu, etitty kämppää kesäksi (ihan hyvältä näyttää) JA vaikka mitä. Tällaset päättömät listat on aina just hyvä, ku on vähän liikaaki kerrottavaa :-D Toki sisältö on sitä kautta myös hieman ympäripyöreää haha..

_MG_3919
Oon pipofriikki ja nää makso yhteensä 2 euroo, ah. Violetti, oikeesti siis violetti vaikka tossa sininen, kirpparilta ja toinen H&M. Jehee.
_MG_3907
Luennoilla istuskelu saa meidät joskus vähä levottomiksi. Pikku balleriina-Hannis 
_MG_3927
Mun rakas jota ilman luennoista ei tulis mitään.
_MG_3976 _MG_4001
Ida toi mulle tuliaisiksi tällaset ihanat! Ja toisetki ihanat. Me likey.
_MG_4034
Mikä symbioosissa elo? Ei voi käydä näin..

Tänään on joku perfect päivä ku niin vähä koulua ja aurinko paistaa. Siks lähetäänki päivällisen jälkeen vähän Selloon ostaan aurinkolaseja ja uimalaseja :-D  Ja kirppikselle. Ihanaa päivää 

XOXO MARI

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. itekki olin tulosa kyssyyn tätä:---D

      Poista
  2. Jee Mari olen ikävöiny sinun postauksia! mikä kamera sulla muuten nyt on? Vähän siisti Hanniksen balettikuva ja superhieno kahvimukijuttu, mieki haluan tuollasen :D en välttämättä viiksekästä mutta jonkulaisen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee! oon vähän käyttäny pietin kameraa :) ja jep niin kätevä ja siitä on niin kiva litkiä pitkin päivää.

      Poista
  3. kivoja kuvia ja teijän blogin ulkoasu on ihana! :) ja ette kai oo kokonaan unohtanu linkitä blogisi postausta? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei olla unohettu, ei huolta :-) mutta anteeksi ku on kieltämättä vähä venähtäny!

      Poista