keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

I don't have the answer

H: Eilen oli ihan huippis päivä ku tytöt yllätti mut!! En tajunnu yhtää että ne juoni jotain, kun ne sano että "parempi sitte sopia koska päätettiin että hengataan tänään sun luona". Olin vaa sillee "Jes vähä hyvä, en oiskaan ite jaksanu raahautua minnekkää" (edelleen oli se makaan-sohvalla-24/7-olo) :-D No sitte ne ilmesty tänne puol kasin aikoihin illalla, mutta mustikkapiirakan, tulppaanien ja TUOLIN kera! Ja eikä minkä tahansa tuolin, vaan maailman söpöimmän tuolin jonka ne oli ite mulle maalannu. Aina täällä hengatessa ne mulle valittaa ku mulla on vaan kaks tuolia, joten ne oli sitte ite näköjään päättäny tehdä asialle jotain :-D Ja vietettiin sitten pienimuotoiset jälkikäteissynttärit :3 Oli superkivaa, kiitos tuolista! Se on hieno.

IMG_4076 2013-03-13
IMG_4468

Ja Heidin oudot päivät jatkuu, tänään part 2. Oli superihanaa herätä aamulla kasilta ihan virkeenä (what??) kun aurinko paisto ku viimestä päivää. Neljä tuntia sain ihan rauhassa jammailla siinä ennen ku piti lähtee yliopistolle ja taas oli virta päällä sillee että jakso pukeutua järkevästi ja silleen. En ees saanu mun recensionia valmiiks, mutta se ei mua haitannut näköjään ollenkaa, koska nauroin vaan koko aamun ja dialoggrupinki ajan nauroin vaan koko ajan :-D Ja nyt mua alko naurattaan ajatus musta nauramassa koko ajan, ok. Mutta ehkä se johtu auringosta. Käännöksen tunnin alkaessa alko sitte taas tympimään ja sattuun päähän ja loppupäivän pelasin taas logoquizziä tylsistyneenä ja ootin Hillaa syömään. Nyt koitetaan edetä kotikäännöksessä, mutta keskittymiskyky ei oo ihan parhaasta päästä.. Toivottavasti teillä menee paremmin :-D

Love, Heidi

3 kommenttia:

  1. opiskeletko siis kääntäjäks yliopistossa? vai ymmärsinköhän jotain väärin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis tuo käännöksen kurssi kuuluu noihin ruotsin perusopintoihin eli mun pitää se käydä vaikka en kääntäjäksi aiokaan :-)

      Poista