torstai 21. maaliskuuta 2013

Hiusmallina

M: Ai että mua jännitti! Kalenterissa oli jo pitemmän aikaa lukenu, että 20.3 hiusmalliksi schwarzkopfille! (tai oikeestaan siinä luki 19.3 hiusmalliksi schwarzkopfille, mutta onneks tajusin edellisenä päivänä, että olin menossa vääränä päivänä......) Just perus silleen, että menin puoli tuntia aikasemmin, että varmasti on reilusti aikaa ettiä se paikka. Menin sitten puol tuntia aikasemmin ja löysin sen samantien ja hengasin puoli tuntia jossain K-marketissa :-D Lopulta uskaltauduin menemään sinne ja ui siellä oli ihan fiiniä. Meille oli oma kahvikone josta sai juoda kaikkea ihanaa miten paljo vaan haha. Aluksi meidät toivotettin tervetulleeksi ja kerrottiin vähä mikä on homman nimi. Kävi sitte ilmi, että kaikki muut oli oikein konkareita ja olin ainoo joka ei ollu koskaan aikasemmin ollu. Helpotuin siitä, että siellä oli 4/6 lyhythiuksisia, ja tein siitä hienon päätelmän, että saan ehkä pitää hiukseni :-D Ensin saatiin kaikki hiuksiin väri. Mun värjäys kesti 5h? Lopuks olin jo vähä tällee ?____? ku kaikki muut vaan pääsi syömään ja hiustenleikkuuseen jne. ja multa vaan värjättiin ja värjättiin :-D Näistä tuli mun mielestä tosi kivat ja ei liian radikaalia muutosta eikä liian vaaleeta, mitä aluksi pelkäsin. Ei oo ehkä ihan noin vaaleet mitä tossa yhessäki kuvassa näyttää. Määki pääsin kuitenki lopulta syömään kaikkia tasapuolisesti ravitsevaan mäkkiin. Ne sieltä makso meille ruuat. Seukiks vähän odottelin ja aika nopeaa pääsin taas vähän käsittelyyn eli mun hiuksia leikattiin vähän ja suoristettiin. Sitten meikkiin, vaatetukseen ja kuudelta sitten alko näytös.

PK ja kevät

Olin lavalla viimesenä ja suurimman osan ajasta yksin, mutta silti se tilanne oli ihan suht rento :-) Mulle tehtiin kampaus ja kerrottiin mun hiuksista ja siitä mitä mulle päivän aikana oltiin tehty. Lavalla hengailun ja muutamien kuvien ja sellasten jälkeen, ku päästiin takas vaihtaan vaatteita ja näkemään ittemme peilistä aloin vaan nauraan, ku se kamapaus oli niin mielenkiintonen. Oikeesti ihan sika siisti, mutta ehkä kuitenki sellanen, että ois voinu kerätä metrossa vähän katseita.. Tehdessään sitä kampausta se kuvailiki sitä Lady Gaga tyyliseksi, joten siitä voitte päätellä :-D Harmittaa, ku siitä ei oo yhtään kuvaa mulla. Kyllä mää siellä istuskellessa ja siinä vaiheessa ku luulin että saan vaaleet hiukset aattelin, että en kyllä toista kertaa tuu, mutta olihan se iha sikakivaa ja hiuksistaki tuli just kivat. Keväällä pitääki saada vähän muutosta!

_MG_4299

Eli todellakin ylitti odotukset :-) Just jostain netistä oon lukenu aikasemmin, että monissa paikoissa henkilökunta on tosi tylyä ja muutenki kaikki on kamalaa aa-aa!!!11 Mutta tuolla oltiin tosi ystävällisiä ja meitä kohdeltiin tosi hyvin. Vähän kyseltiin, että onko ite toiveita hiuksien suhteen, kokoajan kyseltiin, että onko kaikki ok ja että voisko ne vaikka tuoda kahvia. Mää kyllä suosittelen, jos tulee mahdollisuus päästä tollaseen. Mutta esim. vaikka kuulemma Wellalla kuitenki vähän eri meno, niin kannattaa ottaa selvää kunnolla millanen paikka on, ennenku menee :-)

Nyt junassa matkalla ihanaan kotikotiin. Aivan ihanaa, jeeee! 

XOXO MARI

9 kommenttia:

  1. Vooooou kuin kivat! Vitsit, hitsi ku et ottanu kuvaa lady gaga -tukasta, oisin halunnu nähä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpäää, ihan hullun harmi! ja kiitsa :-)

      Poista
  2. Ihanat hiukset! Sopii sulle ihan hurjan hyvin, oi että :-) Ja aaaa, ihanaa, että tulet kotia!! <3

    VastaaPoista
  3. Vouuu, super hienot! Jee pian nähdään :--)

    VastaaPoista
  4. Piristävät ja sopii just kevääseen ja sulle ! I like it :)

    VastaaPoista
  5. Edelliset oli paljon kivemmät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut vähän tylsät... :D mun mielestä

      Poista