keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Hey how ya doin'


H: Se fiilis kun saa viiden päivän makoilun ja löllöilyn ja sairastelun jälkeen näyttää vihdoinki ihmiseltä eikä joltain kuolleelta haamulta. Tai ei kai haamu voi olla kuollu mutta joo ymmärsitte pointin. Eilen olin jo siinä pisteessä, että oli pakko päästä ulos näiden neljän seinän sisästä, joten lähdettiin illalla ostaan nopsaa Iiriksen kaa mulle takki Stockalta, ku mulla oli vielä mun vielä synttärilahjakortti käyttämättä ja tarvin takin. Halusin jonku vähän fiksumman, ku multa löytyy aika monta semmosta ei niin fiksua takkia :-D Löysin yhden superkivan, ja tossa onki muutama kuva siitä paitsi ei nuista nyt hirveesti kyllä ees nää. Löysin kans vahingossa ups yhen unelmamekon Iiriksen ylppäreihin, mutta jätin sen kuitenki vielä kauppaan. Eihän sitä vielä tiiä, tuleeko niitä ylppäreitä ees ;-) Mulla on joku värikäs kausi, että tekee mieli vaan ostaa kaikkee kauheen värikästä, se mekkokin oli sellanen kirkkaan sininen, oijoi. Kevät se on, joka saa pään sekaisin. Lumikin oli ehtiny sulaa mun sairastelun aikana tuolta teiltä jee!!

8595863732_4a6ab35b63_b IMG_4648 jjjj IMG_4484 lol1

Mun pitäis myös ehkä pikkuhiljaa alkaa tekemään se yhteishaku ettei unohtuis ihan kokonaan. Oon ollu tuskissani jo miljoona vuotta, ku en oo tienny minne hakisin mutta haluan kuitenkin takas Ouluun. Nyt taas yks ilta mulla oli yks näistä mun purkauksista ja tuntu että oikeesti mua ei oo tehty mihinkää ammattiin sopivaksi, ja sitte mulle iski se suomen kieli -kohta siellä yliopiston sivuilla. Aikoin ensin hakea amkiin journalismia, mutta jos totta puhutaan niin oon niin pihalla tän hetken uutisista ynnä muista tapahtumista, että mun pääseminen sinne ois aika mahdotonta. Ja en tajua, miten en oo tota suomen kieltä aikasemmin tajunnu, koska kyllä mää oon tienny että se on olemassa mutta oon ollu koko ajan silleen "joo moro ei oulun yliopistossa oo mulle kerrassaan yhtääääään mitään". Vaasassa mulla ois tosin mahdollisuus opiskella melkein samaa mutta mää haluan kuitenkin tänne. HUh, nyt yksi kivi on pyörähtäny sydämeltä (kyllä siellä vielä aika monta kiveä odottaa pois pääsyä) ja en malta odottaa, että saan käsiini ne pääsykoekirjat!!

Love, Heidi

10 kommenttia:

  1. nyt teet kyllä jonku postauksen sun hiuksista. niin täydelliset!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääks no ne on kyllä niin kaukana täydellisistä ja ne tuskastuttaa mua joka ikinen päivä, mutta kiitos!! :--) voisin kai mää ehkä harkita jotain hiuspostauksen tekemistä tai jotain :>

      Poista
    2. voi tee! tahon niin tietää miten hoidat sun hiuksia ja kuvii sun erinlaisista kampauksista ja vinkkejä yms :) tai sitte tee sellanen "minun hiukseni"-vuosien varrella postaus :3

      Poista
    3. oi joo sait mut innostuun! :-D yritän tässä jossakin välissä saada jotain tollasta aikaseksi :-)

      Poista
  2. Hihii! Testasin tuota samaa takkia kans, ku ostin sen uuen. -Asa- :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuujea mää en ees jaksanu testailla nii ostin vaan! :-D

      Poista
  3. ps. näyttää paremmalta sun päällä ;)

    VastaaPoista