torstai 7. helmikuuta 2013

Nobody wants to live in a world without cookies

H: Iltaa. Oon varmaan jo 20 minuuttia tuijottanu tässä tätä ruutua, kun tuntuu ettei oo mitään sanottavaa :-D No, tänään kuiteski mulla oli vapaapäivä niinku melkeen joka torstai ja perjantai. Nää vapaapäivät ei kuitenkaa todellakaan tarkota (tai ei ainakaan pitäis tarkottaa) mitään löllöilyä, koska mulla on ihan hulluna kaikkia kouluhommia. Tänään oon nyt tehny CV:n työhakemuksia varten (vihaan työhakemuksien tekemistä!!!!!11) ja sitten ruotsintanu sen koulua varten, koska sellanen piti tehdä yhelle kurssille. Lisäks mun pitäis lukee tän kuun loppuun mennessä yks kirja ja siis ruotsiks, ja se on niin pitkä ja pientä tekstiä. Vois kuluttaa huomisen siihen, blah. Ja sitten on vielä se tieteellinen raportti, että joo moro. Mulla on vaan muutama kurssi ja silti niin paljon tekemistä, it's not fair :-( Mutta kyllä nää tästä pikkuhiljaa!

IMG_2297 IMG_2288 IMG_2319 IMG_2302 IMG_2285

Kahvin ja suklaan avulla oon yrittäny kaivaa mun piileskelevän motivaation esiin jostain, ja kyllä se tuolla konstilla onnistuu ihan kohtalaisen hyvin. Pitäis varmaan ostaa joku kunnon suklaavarasto viikonlopun varalle.. :-D Mutta nyt pakko jatkaa!! Heijppaa ja hyvää melkein viikonloppua :3

Love, Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti