maanantai 18. helmikuuta 2013

I love the feeling of possibility

H: Maanantai? Joo vissiin. Päivät vähän sekasin taas. Mulla oli ihana viikonloppu! Siihen sisältyi parhaita ystäviä, hymyjä, tyttöjeniltaa, lattialla kieriskelyä mahakivun takia (mun pittää mennä lääkäriin ei tästä tuu enää mitään), viinirypäleitä ja karkkia, hiljentymistä, naurua, katsekontakteja, whatsappailua, vaateongelmia, "aikaisin" heräämistä, suklaapiirakkaa, pientä stressausta, kookosvarkaita, lumisadetta ja hyvää mieltä. Mulla on nyt jotenkin sellanen yllättävän hyvä fiilis. Stressaan hulluna esim. tästä viikosta ja näistä lähiviikoista muutenkin, ja sitten kesätöistä ja ens syksystä ja muutenki koko tulevaisuudesta, mutta silti on sellanen rauhallinen olo. Aika hassua. Ja tajusin nyt joskus tossa yön aikana, että haluan jo niinku siirtyä elämään sitä tulevaisuutta, enkä koko ajan miettiä että "sitten kun on kesä" tai "sitten ku oon onnellinen". Ja haluan unohtaa kaikki vanhat nolot jutut ja olla uus minä. Mistä näitä ajatuksia oikeen tulee? :-D Tänään paistaa aurinko ja luen ruotsiks kirjaa. Vielä 246 sivua jäljellä, ugh.

talvipäiväshoot3IMG_2568 talvipäiväshoot

Ja mun hiukset ei oo noin punaiseeeet, miks ne aina näyttää? Vitsin aurinko. Ylihuomenna nään Marin<3 Ja oon onnellinen jo nyt siitä 7 tunnin junamatkasta, koska gooosh  mulla on niin paljon tekemistä, joita en ikinä saa aikaseksi tehtyä. Missä piileksit motivaatio? Pakko mennä takas kirjan pariin, moikka ja hyvää alkanutta viikkoa! :3

Love, Heidi

2 kommenttia: