lauantai 9. helmikuuta 2013

"Even on the worst days there's a possibility for joy"

H: Heippa minä täällä. Mulla on vielä vähän nälkä, vaikka en oo tänään muuta tehny ku syöny vaan. Tuntuu ihan syksyltä, kun juon teetä nyt yöllä ja kuuntelen tota yhtä laulua, jota kuuntelin syksyllä koko ajan aina ku join teetä :-D En muuten juo nykyään lähellekään yhtä paljo teetä ku syksyllä, höh. Vois yrittää vähentää kahvin juomista nyt kyllä ja juoda enemmän taas teetä. Okei täs mä ja random ajataukset..

Olin äskön Hillan kotikotona ja leivottiin pullaa<3 Tuli ihan superhyviä ottaen huomioon, kuin alottelijoita ollaan pullan leipomisessa! Nami, oltiin kyllä ylpeitä. Sitten tehtiin vielä rahkakermavaahtoa ja mantelimassaa ja ostettiin hilloa ja tehtiin niistä laskiaispullia ja otettiin varaslähtö laskiaiseen. Millon se ees on, huomenna? No kuitenki. Katottiin myös UMK-finaalia ja mietittiin että kyllähän se voittaja saattais hyvällä tuurilla ihan pärjätäkin euroviisuissa, mistä sitä tietää. Euroviisuista puheenollen..... Mari muistatko kun oltiin hulluja Paradise Oskar faneja ?!? :-----D

IMG_2377 IMG_2378 IMG_2398 IMG_2390

Mietin sitte tossa  kun käveleskelin kotia niin tätä kevättä. Jos kaikki menee niinku oon suunnitellu, niin oikeastaan mun aika ja tää kevät tulee menemään ihan kovaa vauhtia! Ja sehän on niin positiivinen uutinen kuin voi olla :-) Mun koko hengissäpysyminen on ollu vaan kiinni siitä kuin nopeeta aika tulee menemään, haha. Mutta siis, nyt parin päivän päästä lähden Ouluun jee ja oon siellä yli viikon ja teen koulutehtäviä (right..). Sitten sieltä lähden Helsinkiin/Lontooseen ja kun tuun seuraavan kerran takas Vaasaan niin onkin melkein jo maaliskuu. Maaliskuussa mulla taas on synttärit ja sillon tulee myös kevät, ja pääsiäinen on kans maaliskuun lopussa ja huhtikuussa ei oo enää paljo koulua!!!!!1 Cool. Ootan myös jo Iiriksen yo-juhlia, koska aion värjätä mun hiukset kampaajalla vaaleanruskeiksi ennen niitä :DD Hyvät tulevaisuudensuunnitelmat mulla, jep.

Love, Heidi

6 kommenttia:

  1. Nam. Ps ei saa olla nui satavarma nuista mun yo- juhlista ;D

    VastaaPoista
  2. Namiii! Määki söin äsken äitin leipomaa laskiaispullaa! Ja kauheen nopsaa menee aika! ö terveisin yks assi vaan! :)

    VastaaPoista
  3. Onpas teillä kiva blogi! Mä liityn lukijaksi. :) Kiitos, Mari, että tulit kommentoimaan mun blogiini! :>

    VastaaPoista