tiistai 5. helmikuuta 2013

But you catch a glimpse of sun light

H: (Ihanin laulu toi) Heiiii, hola ja morjesta :-) Ulkona tuulee ihan hulluna, tämmösinä päivinä oon kyllä niin kiitollinen tosta mun muutaman minuutin koulumatkasta. Mutta päivällä aurinko paisto niin kirkkaasti että ois tarvinnu melkeen aurinkolasit. Sieltä se kesä pikkuhiljaa tulee :3

Aamulla oli niiiiin vaikee taas nousta sängystä. Saisko vain lahnailla joka päivä ja nukkua johonki kolmeen? Ei niin, koska muuten sitä ei osaa enää arvostaa :-D Päivällä käytiin Assin kans Runebergin päivän kunniaks kahvilla ja heh mää maistoin ekaa kertaa runebergintorttua! Se maistu... hassulta mutta ihan hyvältä :-D  Laskiainenki on ihan kohta naminami pullaa. Nyt oon vähän ärsyyntynyt ja turhautunut tähän mun saamattomuuteen, joten tänään teen vielä läksyjä pois alta ja siivoan vähän. Mun pitäis jaksaa tsempata vielä tää viikko, koska aattelin häippästä Ouluun jo ens viikon tiistaina, että pääsen kattoon kavereita wanhoissa ja penkkareissa :-) Ja sitte pystyn olla kotona ainaki viikon ja jee parasta. Eli nyt kauhee tsemppi päälle nii sitte tuntuu kivalta mennä taas kotiin!
  WP_0025972013-02-05kk

Oon huomannu taas, että kyllä mää aika paljo hymyilen, vaikka en hirveesti tykkääkään olla täällä :-D Happiness-purkki täyttyy joka päivä yhdellä kivalla lapulla ja kyllä tähän kaikkeen kai pikkuhiljaa tottuu. Yksin asuminen on oikeesti ihan tosi kivaa ja se yksinäisyydentunne tulee oikeestaan vaan aina sen jälkeen ku on käyny kotona ku siellä on ympärillä pyörimässä koko ajan ihmisiä. Ja nyt seuraavaksi haluaisin saada jonku hyvän päähänpiston minnepäin suuntaisin täältä seuraavaksi, koska tänne en oo jäämässä! Onkohan koko maailmassa mulle sopivaa ammattia..? Pus.

Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Tuutko kattoo mun wanhoja ? ::::::::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mää tiiä, aion ainaki mennä urheilutalolle ja ouluhallille :-D

      Poista