sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Give me love

H: Tulin kämpille tossa pari tuntia sitten, eikä se ollut ollenkaan vielä eilen illalla suunnitelmissa. Ihan kun mulla ei vielä tarpeeks ois jo välillä hankalaa, niin unohdetaanpa sitten vielä avain kämpille oven toiselle puolelle nii moro. Nyt jo naurattaa, mutta ei kyllä eilen illalla naurattanu hirveesti ku huomasin :-D Onneks oltiin Assilla ja sain sitte sinne jäädä yöks, heh hyvä minä. Mulla ei myöskään tietenkään ollu sitä numeroa kännykässä tallennettuna mihin vois soittaa tämmösessä tapauksessa. Anyways, nyt oon kuitenki onnellisesti kämpillä 20e köyhempänä ton avainsekoilun takia, oottelen kahvin tippumista ja valmiina kääntämään kohta yhen ruotsinkielisen tekstin huomiselle tunnille, jee.

Sitä ennen kuitenki, räpsäsin pari kuvaa mun muutamasta korusta! Eilen sain taas siivousintoilupuuskan, ja laitoin samalla joitakin mun koruja roikkumaan tolleen henkarista, haha. (Ei se henkari kuitenkaan tosta lampusta roiku, muuten ku tossa kuvassa wa.)

2013-01-028 IMG_2203-001

En oikeestaan käytä kauheesti koruja, mutta sillon kuin käytän niin kaulassa roikkuu yleensä risti. Kaikista lemppareimmat on edelleen tuo iso valkonen puuristi, jonka ostin viime Vappugospelista, ja sitten kans Edithin Sveitsistä joululahjaksi tuoma hopeinen blingbling-risti. Pieni puinen risti on ostettu muutama vuosi sitten MN:stä. Sitten tykkään ihan hirveeesti tosta Dubaista ostetusta turkoosista kivestä, mutta tajusin etten oo käyttäny sitä miljoonaan vuoteen? Tyhmä minä. Norsu on Iiriksen (sori), kultanen sydän Marin, ja hopeinen sudenkorento tuliainen äitiltä. On mulla muitankin koruja, mutta nää on lemppareimpia, ja onhan mulla sitten kans muutama hienompi koru, joita käytän joskus esim. joissakin juhlissa :-)

Nyt kääntämisen pariin, heippaa<3
Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Teidät on haastettu minun blogissa! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti haasteesta! tehään se tässä lähiaikoina :)

      Poista