keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Enjoying the weather

H: Wohoo! Hyvin menee :--) Mun päivät on saanu yhtäkkiä syksyn sijaan jonku rytmin! Ennen nukuin superpitkään ja menin ehkä yhdelle luennolle yliopistolle ja tulin sieltä tyyliin jo kahdelta ja loppuiltana en sitte tehnykkää enää oikeen mitään. Sanottiin itekki keskenämme, että ollaan jossain rappiossa kun ei tehdä yhtään mitään. Muistan kun päivittelin, että en jaksanu nostaa ees harjaa pois lattialta kun se tippu. Ei vaan kiinnostanu :-D Ehkä se johtu siitä kaamosajasta, pannaan ainaki sen piikkiin ;-) Mutta nyt on alkanu rappiosta nousu! Oon alkanu herään aikasemmin aamulla vaikka pitäis lähtä vasta 12sta, syön aamupalaa mitä en melkeen ikinä ennen syöny, käyn illalla lenkillä Assin kanssa ja meen ennen kaikkea ajoissa nukkumaan. Voitteko kuvitella? Mulla on myös kolmena päivänä viikossa kuuteen asti yks luento, joten illalla ei ees oikeen oo semmosta "kaikki on ihan tylsää" -aikaa :-D Ja mua ei ees haittaa.

Tänään oli maaaaaaailman täydellisin ilma ja mentiin vähä nauttiin siitä ja ottaan kuvia kännykällä, äh miks mulla ei ollu kameraa mukana! Oli ihana aurinko ja sumu ja JÄÄPUIKKOPUITA! Kyllä se kevät sieltä tulee, hitaasti mutta varmasti :-) 142 yötä kesään, heh.

Filmirulla2 Filmirulla3 altAsJs8DWydeQaMyUUXq_HPiGrD5KjXzSzhDsxEruHZqHO Filmirulla4

Nyt alan kattoon loppuun ton uuden PLL-jakson, joka jäi vähän kesken ennen lenkkiä, äää se on niin paras!! Paitsi sillä on vähä semmonen sivuvaikutus, ku tuun aina sen takia vähän vainoharhaseksi :-D Kävelin yksin tuolla ulkona ja yhtäkkiä mun eteen ilmesty joku mies jäätävän kokosen peltilapion kanssa ja olin ihan varma että se hakkaa mut, hyyyi :-D

Love, Heidi
Ps. Miks mun hiukset näyttää punasilta ihan jokaikisessä kuvassa, haluan että ne on ruskeat :-(

2 kommenttia: