lauantai 29. joulukuuta 2012

Punaisia huulia ja puunhalaajia


H: Varmaan vuoteen en oo saanu yhdessä päivässä tehtyä niin monta asiaa kuin tänään, ja huh kun väsyttää. Mutta kun Heidi The Yöeläin kerran oon, niin pitihän tää postauksen tekeminenki jättää näin puol kolmeks yöllä. En tajua miten aina onnistun tässä.

Aamupäivästä näin taas Edskuu pitkästä aikaa (neljään päivään hoh) ja käytiin vähä halailemassa puita (kuvat) kun poikaystäviä ei kerta näy eikä kuulu :-D Sitte syötiin omnomn ruokaa ja lähdettiin Zeppeliiniin tsekkaileen alennusmyynnit! Ja kuten mulle taas ominaista, ostin hyviä juttuja, mutta mikään niistä ei tainnu olla alennuksessa hups. Ostin mustat farkut ja neuletakin (jotka on molemmat ollu ostoslistalla aika kauan), jee! Lisäks ostin vähä urheilukamaa ja yhden superkivan paidan. Sitten kello olikin ihan huomaamatta jo illassa, ja suunniteltiin Eden kanssa vähän lenkille lähtöä. Ja ylpeänä voin kertoa, että myös toteutimme tämän suunnitelmamme, toisin kuin yleensä :-D Ja sitte oliki jo ihan ihan ilta kun tulin kotiin, mutta koska kaikki pitää jättää aina viime tippaan, niin aloin vielä vähän editoimaan yhtä videota huomiseen mummon ja papan 50-vuotishääpäiväjuhlaan. Sain sen äskön valmiiks ja olen kovin ylpeä kädenjäljestäni. Saa nähä miltä se sitte huomenna näyttää virkeillä silmillä..

IMG_1490 IMG_1391 Tähdellä merkityt valokuvat IMG_1510 IMG_1430

Kuten sanoinki nii huomenna on kunnon pardit tiedossa, kun juhlitaan mummoa ja pappaa. Tosi jännää, kun koolla tulee olemaan kaikki serkut, tädit ja sedät iskän puolelta ja niin ei oo varmaan ikinä ennen ollu, hassua! En edes oikeen tiiä päivän ohjelmasta hirveesti, muutaku näistä jutuista mitä oon ite ollu harjottelemassa ja tekemässä. Lisäks mun pitää hoitaa valokuvauspuoli joten jaiks! Nyt taidan mennä nukkumaan mun kauneusunia huomista varten, hyvää yötä ja huomenta<3

Love, Heidi
Ps. Mun ja Eden hienot ideat vol. 1000000: aiotaan mennä huomenna avantouinnille, jos mää vaan nuilta juhlilta ehdin, hrrrrr.

2 kommenttia: