torstai 13. joulukuuta 2012

Lucian päivä 13/12/2012


H: Kiva päivä takana! Vaikka aamulla piti herätä tosi aikasin ja olla jo kahdeksan jälkeen koululla laulamassa nii kyllä se ihan ok silti meni :-D Viis laulua laulettiin ja runo lausuttiin ruotsiksi kaikkien ruotsin opejen ja ruotsinkielisten eessä nii oltiin kyllä aika hyviä.  Vaikka paremmin ehkä meni sitte tänään illalla ku laulettiin toisen kerran, uskallettiin ehkä laulaa siellä vähän kovempaa. Kiitos ihanat tyttöset kivasta päivästä, oli muksaa!

lucia 23456789 155918_10200196926912487_1038441007_n

Mulla on kauhee väsy ja kello lähestyy jo kahtatoista, hupsis. Enää viikko että pääsee lomalle ja sitä ennen odottaa kova rutistus,  vielä muutama tentti ja muutama essee tekemättä. Huomenna aamupäivästä siis ei muuta kuin yliopistolle opiskelemaan ja lukemaan ja kirjottamaan. Ääni mun pään sisällä hokee vaan ääntä "Enää 6 päivää, enää 6 päivää..". Nyt meen nukkumaan jee ihanaa, nukkuminen on parasta<3 

Love, Heidi 
Ps. Erityiskiitos Antille, joka autto mua tässä postauksessa ja joka muussaki asiassa ku mun aivot ei ollu tarpeeks hereillä enää näin illalla :--)

4 kommenttia:

  1. Ihanan tunnelmallisia kuvia. <3 Tuli ihan nostalginen fiilis omista ala-aste ajoista kun olin vielä vaalea enkelikutri ja sain kerran loistaa lucianeitona! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii kiitos! joo meki mietittii että voi kun tulee ala-asteen joulujuhla-ajat tosta mieleen :-)

      Poista
  2. Komppaan edellistä, ihana tunnelma kaikissa kuvissa! :)

    caughtinvogue.blogspot.com

    VastaaPoista