maanantai 10. joulukuuta 2012

Shout it from the rooftops



H: (Aivan niin hullun siistin mahtava tuo brittien x-factorin voittaja että en voi kestää ja varsinki tuo impossible.Heipähei, täällä teitä tervehtii iloinen heidi. Tänään oon ehtiny tekemään monenlaista!! Aamulla oli tentti, jonka taas ihan kivasti failasin mutta #IHASAMA ja sen jälkeen lähdettiinkin taas kohti keskustaa joululahjanhaku- ja pinsettienostoreissulle! Se reissu oliki yllättävän tuottoikas vaikka taas ei menny ihan niinku suunniteltiin mutta sainpahan ainakin raksitettua "OSTA MEKKO!!!!!111"-kohdan mun To Do -listasta :-) Ja tämä on se syy miksi olen iloinen.  Toinen syy iloita on karkki jota söin tänään, ja joulukonsertti kirkossa, jossa Roosa soitti ihanasti klarinettiä! Oon tässä viikon aikana keksiny että alan soittaan poikkihuilua ja klarinettiä, ja sitte alan ottaan laulutunteja ja alotan pianon soittamisen uudestaan. Näitä mun älynväläyksiä taas heh, never gonna happen. Mutta viime viikkoisiin "en-osaa-mitään"-päiviin verrattuna oikein kivaa vaihtelua nämä hyvät päivät.

Tallennetut kuvat32 Tallennetut kuvat33

Ja kun tänään kuunneltiin Roosan soittoa, niin huomenna mennään sitte teatteriin katsomaan Marjukan esiintymistä, kuin cool! Ja sitte torstaina päästäänki ite estradille vähä lauleskelemaan voi elämä en kestä "Sanctaaaaaaa Luciiiiaa" joo moro. Mutta hei hyvää viikkoa teillekin ja tsemppa tsemppa, enää kaks viikkoo jouluun! Pus.

Love, Heidi

4 kommenttia:

  1. heidi, todellaki osaat vaikka mitä! ainaki otat ihan sairaan kivoja ja ihania ja kauniita kuvia aina! sinusta on vaikka mihin! woman, believe in yourself. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kata, tiiän että oot oikeessa! joskus vaan pääsee unohtumaan että "kyllä minä nyt jotain ainaki osaan" :-D mutta kiitos :3

      Poista
  2. Mistä tuo sun pipo on? :-)

    VastaaPoista