keskiviikko 12. joulukuuta 2012

HIUSJUTTUA

M: Oon oikeesti aika laiska mun hiusten kanssa ja sitte kuitenki ois niin kiva jos sais ne jotenki kivasti laitettua. Nyt oonki löytäny varmasti elinikäisen(kyllä hiuksettomana mummonakin vielä aion käyttää) ratkaisun ja rakkauden. Nimittäin nuo metalliset hykkyrähäkkyrät! Aivan parasta. Ne on niin kivan näkösiä ja HELPPOJA ja hyviä ja siistejä ja ihania ja ja ja kaikki maailman superlatiivit! Vaikkei ykskään noista kyllä ollu superlatiivi.. :-D Mutta tajuatte pointin! Mun aivan valtavassa kokoelmassa on jo 1 kpl, joten Joulupukki jos luet tätä...

Desktop5

Vähän samanlainen elämänpituinen hiusongelmien pelastus on tuo vanha kunnon donitsijuttu. Eilen(kin) aamulla sutasin sen päähän nii töissä ollessa oppilaat mietiskeli ääneen, että "miltäköhän sie näytät ilman tuota juttua sun päässä......" :-D Eli en oo sitäkään varmaan liian vähä käyttäny, kuitenki joka päivä niitten oppilaitten kanssa oon! Ja hyvään aikaan tuli nää mun hiusvalaistumiset koska sähköset hiukset auki saa mut haaveilemaan kaljusta. Oisko kellään muuten vinkata mitään hyväksi todettua tuotetta sähköisyyden poistoon?

//Ja Heidi ystävällisesti ilmoitti että oikeesti jouluun on enää vaan 12 yötä joten unohtakaa tuo mun ajatuskupla, byhyy. Vaikka sehän on vaan positiivista, että yks yö vähemmän ku luulin, jihuu!

XOXO MARI

4 kommenttia:

  1. oi että kui ihana kampaus toi oikeen puolimmainen! saispa munkin hiuksista tollasen tai no osaisimpa tehdä ennemminkin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! varmasti onnistuis sullakin, kannattaa kokeilla :)

      Poista
  2. Mulla on kans noita metallisia hiusjuttuja ja ovat kyllä olleet kovassa käytössä! Muuten en oikein tykkää pitää hiuksia ponnarilla, mutta noiden kanssa se näyttää ihan kivalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niinpä, niin samoilla linjoilla sun kaa :-)

      Poista