maanantai 3. joulukuuta 2012

Hämärä ja hiljaisuus peittää metsät pellot

H: Här i Vasa igen. Jäinkin Ouluun koko viikoks koska olin sairaana torstaihin asti ja sitte oli sama jäädä vielä viikonlopuks kans. Oli kivaa ku sain vaa löllöillä, mutta pitemmän päälle kävi vähä tylsäks. Ja perjantaina ku olin laahustanu viis päivää sisällä meikittä kollareissa ja Linnean Hello Kitty -tossuissa, nii tuntu perjantaina siltä että näytän ihan hassulta ku vihdoin vähä meikkasin ja pukeuduin järkevästi :--D Perjantaina pelattiin mm. änäriä Antilla jee oli hauskaa koska Ede oli tasapuolinen vastus haha ja lauantaina "pikkujouluiltiin" kaks kertaa, eka mummun ja ukin kans ja illalla sitte vielä kavereitten kaa :--) ja sunnuntaina sitte tulinki jo tänne. Parasta on pakkanen ja lumi. Ei ees kiinnosta että on tentti viikon päästä enkä osaa mitään, koska mitä väliä koska joulukuuuuuuu<3 Happyyyyyyyy tääl mä Assin kans paistan torttuja ja juon kahvia ja en lue tenttiin heh.

8 2 9

Shootattii Iiriksen kaa vähä lumikuvia kaks sekuntia ennen ku mun juna lähti koska oli niin kaunista ulkona :--) Tänä aamuna oli ehkä ihanin herätä siihen että aurinko paisto verhojen takana. Nousin ylös, aukasin verhot  ja aloin vaan hymyileen koska ulkona oli niiiin täydellinen ilma. Vähän pakkasta, puut ihan huurussa ja kaikki kimaltaa koska ihana aurinko. Talvi on niin kaunis.

123 234

Ja nää kuvat on otettu mun ikkunasta. Huomenna vapaapäivä (<3). Tiedossa joululahjashoppailua med Assi ja Marjukka ja sitten iltapäivällä tenttiin lukua. Sounds great for me. Enää 17 yötä että Ede, Iiris, Arde ja Tuntti tulee hakeen mua täältä Ouluun joululomalle, ihan vähän. Hyvää joulukuuta kaikille vaan, syökää paljo torttuja (iiris kans!!!!!) :--)

Love, Heidi

6 kommenttia:

  1. jee me tullaan hakeen sut sieltä jouluksi kotiin<3 syön joulutorttuja varsinki puolikkaita!

    VastaaPoista
  2. oiii maaailman kauneimmat tytöt!!:)<3

    VastaaPoista
  3. Rakastan näitä sun kuvia <3

    VastaaPoista