sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Decembrrrrrrrr


M: Anteeksi anteeksi anteeksi, oon ollu kovin hiljainen täällä blogissa viimeaikoina. Syyksi tälläkertaa vois sanoa ehkä sen, että ei oo hirveesti tullu otettua kuvia, ja jos ei oo kuvia nii ei kauheena motivoi alkaa kirjottaankaan. Paitsi nyt. Koska mulla ei edelleenkään oo mitään kovin kivoja kuvia :-D
Mulle kuuluu aivan hyvää! Paitsi nyt oon kipeänä, mutta kyllä tästä selvitään. Aika on menny hyvin pitkälti töissä ja sitte töistä palautumisessa aina illalla. Ihana eteenpäinjaksava motivoiva innostava juttu on että keskiviikkona lähen Ainon ja Katankaa pikavisiitille Ouluun! Tai en nyt tiiä kuinka pikavisiitiksi kolmen yön reissua voi sanoa, mutta ku on tottunu oleen siellä aina pariviikkoa kerralla nii ehkä se sitte on pikavisiitti :-D Oon nyt niin helpottunu, että pääsee käymään vähä kaupungilla, koska mun joululahjatilanne on tällähetkellä hyvin huono. Toisinsanoen ei oo kellekkään joululahjaa vielä. Ja vaikka yleensä oon ehkä vähä joululahjojenhankkimisesta stressaavaa tyyppiä nii nyt en malta oottaa että pääsee osteleen kaikkea kivaa, on jo pari hyvää ideaaki ;)

Sakke tosiaan oli täällä käymässä joku viikko sitten. Oli tosi kivaaa, like always. Käytiin mm. herkuttelemassa Kammarilla, nam. ps. sori vielä kerran nää kuvat.....
Desktop1 kynttilä

Nyt lähen sairasteleen sängynpohjalle, jeeeee! Hyvää yötä! :) Ps. Tuleeko vähän joku iskelmä kuva meistä ku aina jotain Johanna Kurkelaa ja vasten auringon siltaaaaaaaaa jou täällä vaa :-D Ihme ku ei oo jo Jari Sillanpäätä. Oottakaa vaa. (Mutta oikeesti niin ihana tuo Erinin versio tosta laulusta).
XOXO MARI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti