maanantai 19. marraskuuta 2012

Vee niinku veriveli vee niinku voitto

H: Hellooooooo! Turusta on nyt kotiuduttu muksan reissun jälkeen. Oli kyllä tosi kivaa, vaikka ei ehkä ihan niin huippua ku edellisinä vuosina :--D Mutta mulla on siihen hyviä selityksiä! Ensinnäki ku Mari ei päässy sittenkää nii tuntu ihan tyhmältä olla siellä ilman sitä. Ja toiseks, mää oli majotusvalvojana siellä eli saatiin vaan nukkuu joku pari tuntia molempina öinä, nii en jaksanu olla ihan niin täysillä kaikessa mukana ku ennen :-( ja muutenki se oli vähä ärsyttävää se valvominen, onneks sakke oli kuitenki mun kaa ku muuten oisin varmaan kuollu. Ja sitte vielä kolmanneks se että kaks edellistä vuotta oli vaan kerrassaan NIIIN PARHAITA ettei niitä voi ees ohittaa. Mutta oli tosi hyviä keikkojaaaa jeeee ainaki Good Weather Forecast oli superhyvä, pakko varmaa  mennä Helsinkiin maaliskuussa kattoon ku ne tulee taas Suomeen! Ja sitte Immanuel oli kans ihan huibbuuu ja paljon muita hyviä kans :--) Ja mulla on kyllä parhaat kaverit.

afdg 1234ö 3 IM dfg 5 23456 2 22 4 0987 löööv 1 imboys jkgk 7o0

Iso kiitos vaan kaikille, ens vuonna uudestaaan! :---)
Love, Heidi

12 kommenttia:

  1. näytät ihanalta ja ihanan iloselta!

    VastaaPoista
  2. hihii minäkin olin tuolla, oli mahtii!

    VastaaPoista
  3. Aaa teilki on blogi. Vähä kivaaa ja nää kuvat on hyvii Heidi. :) heh vaikka ryhmäkuvan missasin nii mun kengät näköjää pääs kuvaan kyl! ;D

    VastaaPoista
  4. EEeei vitsi vähänx siistiä mä näkkiin sut ,ku olit mun takana ruokajonos mut ujo mikä ujo en viittiny alkaa puhuu mitää :--D

    VastaaPoista
  5. Mulle kävi vähän samoin kui jeeppalle. Olin sun edessä vessa jonos, melkein sain suuni avattua mutten kuitenkaa. Mutta festareilla oli mahtavaa :--D Ens vuonna uudestaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää oon varmaan ollu joku supernolo mutta mitäpä tuosta :--D mutta niii oli kyllä mahtavaa ja ehdottomasti uudestaan! :>

      Poista
  6. Voi miten ihania festarikuvia! Harmittaa itteä ihan sairaasti, etten päässy tänä vuonna messiin! :(
    ps. jään kyyläämään sua, koska sun kuvat on muutenki hurjan nättejä! :- )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitos paljo! ja voooi, no ens vuonna sitte :--)

      Poista