keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Perjantaipäänsärky

H: ...Tai sitten se johtuu vaan siitä että en oo juonu kahvia tänään. Mutta kohta juon ku joulutorttujakin paistuu pari uunissa jeeeeee :--) Siis mulla on tänään niinku perjantai koska koulu loppu taas tältä viikolta. Aika randomia toivottaa kavereillekki hyvät viikonloput melkeen joka viikko jo keskiviikkona, mutta en valita heh. Tuntuu että oon tehny hirveesti kaikkee, mutta mulla ei oo kuvia ihan mistään. Tai sitte se "hirveesti kaikkee" on ollu vaan läksyjen tekemistä ja syömistä eikä niistä ikinä jaksa ottaa kuvia :-D Oon ollu paljo Hillan ja Assin kanssa, ollaan istuttu pöydän ääressä muutamia tunteja ja väännetty ruotsin kielioppia, mutta myös hengattu vaan ja juotu litroittan kahvia ja on ollu niiiiiin kivaa. Mutta nyt ku mun pää on kipee nii kaikki tuntuu niin kerrassaan ylitsepääsemättömän hankalalta nii pitää laittaa tähän vähän ilon aiheita :-D

tumblr_mcvfoge1ZM1r5f0jbo1_500tumblr_m2r1cjnxFl1r5f0jbo1_500 tumblr_mb2achXZJf1r5f0jbo1_500tumblr_m3z0zcDtIz1r5f0jbo1_500 tumblr_lwmwvlh87w1r5f0jbo1_500tumblr_lwx91tmnzJ1r5f0jbo1_500 tumblr_lwoqlz7WF91r5f0jbo1_500tumblr_m6pvfyUgld1r5f0jbo1_500 tumblr_m1pxqci37K1r5f0jbo1_500tumblr_m918ywG8nV1r5f0jbo1_500

Ihan tyhmältä tuntuu istua yksin kotona NELJÄLTÄ ja ulkona on ihan pimeetä!! No ehkä ihan hyvä että  saan tehtyä kaikkia asioita, kuten imuroitua blah. Mutta ihana ku ei oo enää läksyjä nii voin rauhassa relailla jou ja fiilistellä sitä että YLIHUOMENNA maata näkyvissä jeejeejee! Oon niin happy ku pääsen taas näkeen kaikkia kavereita ku koti-ikävä alkaa jo vähä puskee päälle. Assiki lähti tänään kotona käymään ja olin silleen YHYY mää haluan kans kotiiiiiin. Ehkä tuo mn vähän auttais :-D Ja sieltä tulee hienoja kuvia wooooooo.

1 12345

Oon laiminlyöny tän blogin lisäksi meidän päiväkirjan joten nyt alan kirjottaan siihen ja leikkaan kuvia tosta kirpparilta ostetusta lehdestä! Ainii, alettiin tänään dialoggruppissa harjotteleen Lucia-lauluja joita sitte esitetään jossain sillon lucianpäivänä hahahah kuolen :-D mutta tuli niin mieli alkaa soittaan pianolla taas joululauluja, miks mulla ei oo täällä pianoaaaaaaaaa! Ei sillä että oisaisin soittaa tai mitään mutta kuiteski. Ja ainii vielä seki että liput Lontooseen ostettu!!!!! Excited much.

EDIT// (hohooo moi edit) Laitan tähän vielä tunnelman nostattamiseksi ton videon jonka tein viime vuonna MN:stä jäääätävä mutta who cares!



Love, Heidi
Ps. Jouduin ostaan uuden suoristusraudan ku sain sähköiskun mun siitä edellisestä...
Pps. Turkkilainen jukurtti ja hunaja on maaaailman paras yhdistelmä!!!

8 kommenttia:

  1. Turku on minunkin määränpäänä viikonloppuna!! ;>

    VastaaPoista
  2. oiii kiva postaus (-------: ja siiistii hei mäki oon menos mnf:ään!!!!!

    VastaaPoista
  3. millä lentoyhtiöllä meette? paljo makso lennot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mari osti ne nii en oo ihan varma mutta muistaakseni Air Baltic! Ja makso jotain päälle 150e, mutta joudutaan oottaan Riikassa tosi kauan lentojen välissä..

      Poista