keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Who is the cutest?

H: No Mari tietenki. Eilen ne lähti täältä Vaasasta ajeleen takas Ouluun päin, ja mää jäin kahvilaan tekeen läksyjä. Sitte kun tulin takas kämpälle niin kattokaapka mitä täältä löyty vähän joka paikasta:

Filmirulla1hk

Tyynyllä, vessanpöntössä, suihkussa, läppärissä, talouspaperirullan sisällä, tyynyllä, peilissä ja vaikka missä oli tommosia söpöjä lappuja vaan. LOVE YOU TOO GIRL.Mun päivä oli eilen niiiiin hyvä ja kiva ja kaikkee, mutta ei niin hyvää ettei jotain pahaakin. Huomasin nimittäin siinä illalla että missähän mun lompakko on. Tajusin että olin joko jättäny sen sinne kahvilaan, tai sitte joku oli varastanu sen. Mua alko ärsyttään koko maapallo niin paljo että menin sitte vaan äkkiä nukkumaan. Aamullahan sitte heräsin liiiiian aikasten että ehdin käydä kattoon sieltä kahvilasta oliko se siellä ja olihan se onneks siellä tyynyn takana vielä tallella hehe. Ei mitään hajua missä välissä mää oon sen sinne laittanu :-D

456 Tallennetut kuvat10kl 123 Tallennetut kuvat9gj

Ulkona on aivan ihana ilma ja syksy ja aaaaa rakastan. Viikonloppuna taas Ouluun, varmaan pakko käydä ottaan jotain kivoja kuvia ulkona, oispa sitteki ihanat ilmat! Haluaisin myös niiiin käydä kampaajalla, aattelin että vois ehkä viikonloppuna sitte käydä jossain. Ois siisti keksiä jotain uutta näihin tyhmiin aina samanlaisiin hiuksiin :-D vaikka värjätä tai jotaaain, ääks pakko! Nyt vähä ahkeraa opiskelua taas vaihteeks, hejdå :--)

Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. http://goodtobearound.blogspot.fi/
    tuolta löytyy teille 11 faktan kysymyksen ja vastauksen haastee että olkaas hyvät!

    VastaaPoista