torstai 25. lokakuuta 2012

This girl is on fireeeee...

H: I'm not hehe, mutta soi päässä vaan tuo laulu. Viimestä päivää viedään täällä mökillä ja oon ihan onnellinen että pääsen huomenna takas Vaasaan. Varsinki ku kuulin että siellä sataa nyt lunta, JEEEE! Vähä siistiä, oispa sitä siellä vielä huomennaki. Täällä on ollu kivaa, paitsi että oon niin pulassa siellä lauantain tentissä ku en oo oikeestaan lukenu siihen ihan yhtään. Mun kaikki energia on vaan menny sanojen suomenteluun eikä yhtää siihen asian oppimiseen voi LOL en tykkää koulusta.

Ollaan käyty vähä luontopolkuilemassa, sitte ne meidän söpöt serkut oli tosiaan täällä, sulkapalloa on pelattu, juostu ja vähä telinevoimisteltu (sairaaaan kipee niska mulla hehe) ja käyty keilaamassa ja eilen vielä kasvohoidossa! Ooooooi se oli ihanaa, ja se paikka oli niin täydellinen semmonen rentoutumisjutska ja oisin voinu jäädä asuun sinne.

Kollaasit2 02 Tallennetut kuvat24 tiiii Tallennetut kuvat25

Ja lisäks oon täällä jo monena päivänä pomppinu ja kiljunu ja ollu ylimielissään koska siis Mari ja se LONDON!?!?!?!!? Ehkä niinku parasta ikinä. 

Huomenna Tampereen Ikean kautta siis Vaasaan, ja päivä taitaakin mennä sitte siinä että oiskohan jo aika tirauttaa pienet itkut koska en ehdi lukee siihen tenttiin? Hieno homma Heidi taas. Ja hei lisäksi muuten, mulla on hirvee kuntoiluinto tai siis että motivaatiota riittää mutta MIKSI syömisen pitää olla niin kivaa?? Siis haluaisin sillee kunnolla kuntoilla ja säännöllisesti ja kaikkee mutta ku tiiän että pilaan sen aina kaikilla mun syömisillä nii en jaksa ees alottaa :-D See my problem? Haha.

Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. aaapua nyt iski kyllä ihan jäätävä karkkihimo, kiitos tuon karkkihyllykuvan! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi anteeks ei ollu tarkotus! :-D ja en tiiä miks laitoin sen koska kidutan sillä vaan itteenikin, yhyy :D

      Poista