lauantai 27. lokakuuta 2012

Let's learn to put the past behind us

H: Heippa ihanaiset! Tää tyttö on nyt aika happy. Ihanaa olla taas Vaasassa, oliki jotenki hassusti vähän ikävä tänne ja ihmisiäki kans, lisäks tentti on ohi (siitä ei puhuta sen enempää..) ja tänään oli muutenki niin kiva päivä jotenki. Mulla on ihan täys maanantaifiilis, johtunee varmaan siitä että tulin takas tänne ja oli tentti niinku lauantaina nii öö? 

89

Aamulla ku heräsin niin olin kuulevinani sateen ropinaa ulkoa ja olin silleen "no niimpä justiin heti ku mää tuun takas tänne nii alkaa sataan vettä". Mutta onneks kuulin unenpöppörössäni vain harhoja. Kurkkasin parvekkeelta niin oooooooooooi kun maassa oli vielä onneks ihanan valkoinen lumipeite. Miten ensilumi voi tehdä pienen ihmisen oikeesti nii onnelliseksi ja iloseksi, hassua! Ja ilmassa tuoksuu talvi ja se tarkottaa sitä että kohta tulee joulu ja sitte voi mennä kans lasketteleen (hiiiiii ollaan vähä suunniteltu jotain yhteistä reissua näitten tyyppien kaa täällä, voi vitsi ku onnistuis!) ja ulkona on ihanan piristävä ilma koko ajan (jos on tarpeeks vaatetta, vink vink Hilla). Mutta lumi on vaan niin ihanaa. 

678

Tentin jälkeen tänään käytiin kahvilla ja sitten siivoilin täällä kämpässä ja olin taas kerran niin ylpee itsestäni :--D ja olin vielä lisäks niin hyvällä tuulella ku tentti oli ohi, ihan sama menikö huonosti vai hyvin mutta ohi kuitenki. Sitte mentiin istumaan kavereitten kanssa iltaa Villen luokse ja voi että oli kyllä hauskaa. Naurettiin tyhmille yhdysyhdyssanoille ja syötiin piparkakkuja ja homejuustoa :--) Sitteku melkeen kaikki muut lähti baariin niin mää hipsin kotiin ja täällä mää juon teetä, syön piparkakkua ja tumblaan. Paljon kivempaa ku bilettäminen heh. Väsyttää aika paljo ku viiden tunnin yöunilla tässä menty taas pari yötä. JA HALUAN JO GLÖKIÄ mutta äiti sanoi että ei vielä  :-( 

lolllllllll1

Kuvat on otettu sillon ku Aino oli kyläilemässä. Tekee mieli ottaa harja käteen ja harjata noi mun hiukset tossa viimesessä kuvassa :-D Ainiin käytiin siellä Ikeassa ja vihdoin mulla on aika valoisaa täällä!! Ostettiin muutama lamppu ja pari tyynyä ja kynttilöitä ja jeeeee. Käytiin myös ruokakaupassa täyttämässä mun ruokavarastot ja sain myös kahvinkeittimen!! Me so happy.

Kivaa koomatekstiä varmaan tää :-D Pus pus, mää meen nyt nukkumaan.
Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Oiiii määki haluan glögiä!! Miten nii ei vielä, mun mielestä glögi on talvi- eikä joulujuoma :D marli glögitiiviste <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noeei ku muuten siihen on jo ehtiny kyllästyä jouluna :-(

      Poista