maanantai 3. syyskuuta 2012

"Mun nenää kutittaa ja se muistuttaa mua susta"

H: Täällä oloni aikana oon ehkä tänään ollu ekaa kertaa oikeesti onnellinen! Ehkä se johtu siitä, että aurinko paisto ja oli ihanan lämmin, tai sitte ei. Mutta nauroin kunnolla tyyliin ekaa kertaa viikkoon, ja vielä semmosten ihmisten jutuille jotka oon tuntenu ehkä 5 päivää. Ja siinä tajusin että mullahan on jo täällä muutama kaveri, siis niinku oikeesti en oo ihan yksin! Sitte ku käveltiin pesisstadionille varjoavajaisiin ja kaikki oli niin kaunista siinä matkalla ku aurinkoki paisto ja mää olin silleen "ah mää oikeesti asun täällä". Se alkaa vasta niinku nyt iskeytyä tajuntaan, että tää on nyt mun koti ja todennäkösesti vielä aika pitkän aikaaki. Ja ekaa kertaa oon siitä ihan innoissani! Oon vaan ettiny netistä kaikkia harrastusjuttuja ja oon päättäny että määhän vaan meen kaikkeen mikä kuulostaa siistiltä :--D

Filmirulla




Tänään tosiaan oli ne varjoavajaiset pesisstadionilla ja siellä oli esiintymässä JVG uujeeeee! :--D Toi eka kuva on just sieltä, mutta sillon siellä oli jotku tutorit vetämässä lavalla jotain surkeeta läppää :-D Oikeestaan ei jaksettu ees kuunnella sitä jvg:tä niin lähettiin kesken pois ja sitte kävin kaupassa ja hengailin vähä aikaa kaupungilla. Huomenna tiedossa joku ihme Kampusralli, jossa kierretään jotain rasteja ja sitte saadaan haalarimerkit. Ja haalareiden sovitus torstaina ja siinäpä se viikon ohjelma sitte taitaaki olla. Rankkaa tämä opiskelu :--D Vois kai sitä kohta lähtä käymään jo kotonaki, on jo vähä ikävä kaikkia siellä. Nyt pistän hihat heilumaan ja alan siivoomaan!! Pus.

Love, Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti