perjantai 28. syyskuuta 2012

Do you ever wonder if the stars shine out for you



H: Ei mitään kirjotettavaa, silti niin paljon asiaa. Tänään on perjantai? Tai siis eilen oli, nyt on yö ja ollaan lauantain puolella onnellisesti. Sehän tarkoittaa sitä että tänään Mari ja Sakke tulee :--) The happiest day of my life. Oon ollu päivistä ihan sekasi varmaan kaks viikkoa kohta, mutta ei se haittaa. Täällä mua ei haittaa oikein mikään, ku kaikki vaan rullaa eteenpäin omalla painollaan. Keskiviikkona oltiin porukalla Anninan luona vähän viettämässä synttäreitä ja oli tosi tosi tosi mukavaa. Naurettiiin hirveesti ja syötiin hyvin ja katottiin random videoita :-D Eilen torstaina istuttiin koulun kahvilassa 4 tuntia ja tehtiin läksyjä ja se oli KIVAA. En keksi paljo mitään asiaa täällä mikä ei olis kivaa. No tiskaaminen ehkä..

Roosa tuli sitte eilen yökyläileen tänne mun luo ja voi ku oli hauskaa! Iltaan kuului leffaa, teetä, youtube, kadonneen keksin arvoitus ja lehtien lukeminen. Ainiin ja aamulla mun oma herätyskello: lehdenpuhallintyyppi tuolla mun parvekkeen alla seittemän aikoihin aina aloittaa työnsä<3

wf o

Tuo leffa oli niiiin hyvä. Katsokaa ihmeessä, siinä on myös Jennifer Lawrence, oi! Eilen päivällä käytiin ostamasta Roosan kaa kaupasta juttuja, ja ostettiin myös lehdet. Mää ostin ton ruotsinkielisen SOLO-lehden ja sitte se myyjä kassalla tietenki luuli että oon ruotsalainen ja alko mulle ruotsiks selittään kaikkee. Roosa siinä takana repeili ja muaki meinas naurattaa ku tuntu taas etten osaa yhtään ruotsinkielistä sanaa. Joillakin pojilla siinä meidän takana jonossa oli hauskaa, kun ne tiesi että ollaan suomenkielisiä ja sitte nekin vaan nauro meille!

3

Tänään mulla ei ollu edes koulua. Ulkona oli ihanin syysilma ja käytiin sitten kaupungissa palauttaan tuo leffa ja Arnoldissa kahvilla :-D Nyt illalla oon juonu ehkä 3 litraa teetä, lukenu ja kattonu taas leffaa. Huomenna vois pitkästä aikaa taas nukkua pitkään, oi elämän pieniä iloja.

Love, Heidi

4 kommenttia: